logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۴۴۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان خبرداد

آغاز امتحانات حوزه‌های علمیه استان زنجان از هشتم دی به صورت حضوری

آغاز-امتحانات-حوزه‌های-علمیه-استان-زنجان-از-هشتم-دی-به-صورت-حضوری
معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان گفت: امتحانات حوزه‌های علمیه استان زنجان از هشتم دی به صورت حضوری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آغاز می‌شود.

زینب صالحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: طبق بخشنامه‌ای که از مرکز به استان‌ها ابلاغ شده و فرآیند برگزاری امتحانات حوزه‌های علمیه در استان زنجان حضوری است.

وی با بیان اینکه در صورت تغییر شرایط بیماری کرونا و اعلام ابلاغیه جدید از سوی مرکز امکان برگزاری امتحانات به صورت مجازی وجود دارد، افزود: در حال حاضر مبنای برگزاری امتحانات حضوری است.

این مسئول یادآور شد: از هشتم دی ماه امتحانات حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر کلاس‌های حوزه علمیه خواهران نیز به صورت ترکیبی برگزار می‌شود، ادامه داد: دروس اصلی و مهارتی به صورت حضوری ارائه می‌شود.

صالحی بیان داشت: در همه پایه‎‌ها دروس اصلی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود اما اگر برخی طلاب به دلایل موجه امکان حضور ندارند در سامانه مدرس به صورت مجازی کلاس‌های درس را دنبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: کلاس‌های درس به صورت همزمان هم حضوری و هم و به صورت مجازی و آنلاین برای طلاب ارائه می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: بازه زمانی امتحانات حوزه‌های علمیه تا اول بهمن ماه است تا امتحانات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.

معاون آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان زنجان گفت: ساعت امتحانات نیز در طول روز توزیع شده و طلاب از 8 صبح تا ساعت 16 عصر در امتحانات اعلام شده شرکت می‌کنند.

صالحی بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که در هر ساعت امتحانی تعداد محدودی از طلاب حضور خواهند داشت.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر