logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۹
[ شناسه خبر : ۲۴۴۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرلشکر موسوی:

یاوه‌گویی‌های اسرائیل از سر ترس است

یاوه‌گویی‌های-اسرائیل-از-سر-ترس-است-
فرمانده کل ارتش گفت: یاوه‌گویی اسرائیلی‌ها از سر ترس است وگرنه سردمداران این رژیم منحوس می‌دانند که اگر ذره‌ای بخواهند یاوه‌گویی‌هایشان را به عمل نزدیک کنند، پاسخی درخور دریافت خواهند کرد.

به گزارش موج رسا; امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی بعدازظهر امروز (یکشنبه) در آیین افتتاح نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، اظهار داشت: بحمدالله روحیه حرکت به جلو و قانع نبودن به وضع موجود در نیروی دریایی ارتش وجود دارد و همین روحیه موجبات پیشرفت تصاعدی این نیرو را فراهم کرده است.

وی افزود: پیام اخیر رهبر معظم انقلاب و تقریظ ایشان بر گزارش عملکرد ناوگروه ۷۵ نیروی دریایی ارتش ما را به شوق و وجد آورد؛ در این پیام فرمانده معظم کل قوا ماموریت ناوگروه ۷۵ را موجب عزت بخشیدن به کشور عنوان کردند و در ادامه هم شرط تداوم این افتخارآفرینی را ارتقاء آمادگی‌های نیروی دریایی ارتش برشمردند.

سرلشکر موسوی ادامه داد: حرکت همه نیروهای مسلح از جمله نیروی دریایی ارتش دنیای استکبار را با یک ابهام مواجه کرده است و اخیرا هم من دیدم که یکی از سردمداران آنها گفته بود که کارهای ما هیچ فایده‌ای ندارد و نمی‌توانیم جلوی پیشرفت ایران را بگیریم.

فرمانده کل ارتش با اشاره به یاوه‌گویی‌های رژیم صهیونیستی، گفت: یاوه‌گویی صهیونیست‌ها از سر ترس و وحشت است وگرنه سردمداران این رژیم منحوس می‌دانند که اگر ذره‌ای بخواهند یاوه‌گویی‌هایشان را به عمل نزدیک کنند، پاسخی درخور دریافت خواهند کرد و چه بسا آن مهلت حیات‌شان هم زودتر به پایان برسد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه عزت آفرینی‌های نیروی دریایی ارتش باید تداوم داشته باشد، گفت: در نیروهای مسلح خیلی وقت است که تحریم‌ها کارایی خود را از دست داده‌اند و ماموریت‌هایی که نیروهای مسلح انجام می‌دهند با اتکاء به توانمندی‌های داخلی بوده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر