logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۴۴۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان:

امکان دوره‌های آموزشی فرهنگ کار و افزایش ایمنی برای کارگران پدیده شیمی قرن زنجان فراهم می‌شود

امکان-دوره‌های-آموزشی-فرهنگ-کار-و-افزایش-ایمنی-برای-کارگران-پدیده-شیمی-قرن-زنجان-فراهم-می‌شود
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه آماده عقد قرارداد جهت استفاده هلدینگ پدیده شیمی قرن از امکان مجموعه ورزشی کارگران زنجان هستیم، گفت: همچنین آماده برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارگران شرکت در زمینه ارتقای فرهنگ کار و افزایش ایمنی هستیم.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، محمدرضا انصاری در بازدید از هلدینگ پدیده شیمی قرن (گلرنگ) و دیدار و گفت‌وگو با مسئولین این شرکت اظهار داشت: به عنوان یک شهروند از سرمایه‌گذاری این شرکت عظیم در استان زنجان و امکان ایجاد اشتغال برای تعداد کثیری از جوانان و فارغ‌التحصیلان استان قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه با افتخار جهت دیدار با مدیران و پرسنل این شرکت و بررسی مشکلات احتمالی و رفع آن‌ها حضور پیدا کرده‌ایم، خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که این مجموعه در بحث آموزش، پیش‌قدم است و علاقمند به جذب نیروهای آموزش‌دیده و متخصص در افزایش راندمان کاری تاثیر بالایی دارد.

انصاری با بیان اینکه آماده عقد قرارداد جهت استفاده هلدینگ پدیده شیمی قرن از امکان مجموعه ورزشی کارگران زنجان هستیم، افزود: همچنین آماده برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارگران شرکت در زمینه ارتقای فرهنگ کار و افزایش ایمنی هستیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: هیچ پروژه‌ای بدون داشتن پیوست مهارت، موفق و استوار نمی‌باشد و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای با هدف ارتقای سطح مهارت شاغلین، تربیت نیروی کار بومی بر اساس استاندارد جهانی شغلی و آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی ایجاد شده است.

به گزارش موج رسا؛ مجتمع تولیدی پدیده شیمی قرن به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع‌های مدرن در زمینه تولید مواد شوینده و بهداشتی ایرانی، آذر ۹۷ در زنجان افتتاح شد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر