logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۴۴۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان:

38 هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر شهری انجام شد

38-هزار-تن-آسفالت‌ریزی-در-معابر-شهری-انجام-شد
سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان با اشاره به اقدامات انجام شده در خصوص آسفالت‌ریزی، گفت: تا به امروز 38 هزار تن آسفالت‌ریزی در معابر شهری انجام شده است.

علیرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه رویکرد کشور بر این است که از تصدیگری ها رها شود و این رویکرد در مدیرت شهرداری ها هم وجود دارد، اظهار کرد: طبق روال سال های گذشته برون سپاری در پروژه های شهری انجام می‌شود و با پیمانکاران قرارداد بسته می‌شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت نفت و فرآورده های نفتی، ابراز کرد: قیمت قیر در اول سال 1400 تنی 5 میلیون و 700 هزار تومان به حدود 14 میلیون رسیده است.

سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری زنجان با بیان اینکه به دلیل افزایش قیمت ها پیمانکار نتوانست به تعهدادت خود عمل کند، تصریح کرد: پیگیری های حقوقی این مسئله از طرف شهرداری در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تا به امروز 38 هزار تن آسفالت ریزی در معابر شهری انجام شده است، ادامه داد: دلیل اینکه این حجم از آسفالت‌ریزی به چشم نمی‌آید این است که طی سال های گذشته کار های کمی در حوزه آسفالت ریزی انجام شده است.

انصاری با بیان اینکه در طول سال جاری رکورد 40 هزارتن آسفالت ریزی در معابر شهری را خواهیم زد، عنوان کرد: در برخی از سال ها در شهرداری زنجان بیش از 80 هزار تن آسفالت ریزی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بودجه های تخصیص یافته برای بحث آسفالت ریزی نسبت به قبل کم شده است، ابراز کرد: هیچ بودجه استانی در خصوص آسفالت ریزی شهری به شهرداری پرداخت نمی‌شود.

معاون عمرانی شهرداری زنجان خاطر نشان کرد: اگر منابع استانی برای آسفالت ریزی به شهرداری برسد و در صورت به‌روزرسانی تجهیزات و ماشین آلات قول می‌دهیم که تا 80 هزار تن در سال بعد آسفالت ریزی در معابر شهری انجام شود.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر