logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۴
[ شناسه خبر : ۲۴۴۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
با هشدار استاندار زنجان انجام شد؛

اقدام فرمانداری خرم‌دره برای کنترل بیماری کرونا/ ممنوعیت برگزاری تجمعات و مراسمات در شهرستان خرمدره

اقدام-فرمانداری-خرم‌دره-برای-کنترل-بیماری-کرونا-ممنوعیت-برگزاری-تجمعات-و-مراسمات-در-شهرستان-خرمدره
فرماندار خرم‌دره گفت: دستورات لازم برای کنترل بیماری کرونا در شهرستان خرم‌دره داده شده است تا شاخص‌های موجود افزایشی نباشد.

فیاض محبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جلسه شهرستانی کرونا به منظور مدیریت و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا امروز در شهرستان خرم‌دره با حضور مسئولان مربوطه برگزار و دستورات لازم برای جلوگیری از ورود این شهرستان به وضعیت نارنجی داده شد.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های انجام شده در حال حاضر وضعیت شهرستان از نظر شیوع بیماری کرونا بهبود یافته است، افزود: رنگ این شهرستان زرد است که تلاش می‌شود تا به وضیعت آبی برسیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد بیماران بستری این شهرستان از 84 نفر به حدود 3 تا 4 نفر رسیده است و در یک ماه گذشته مورد فوتی به دلیل بیماری کرونا در این شهرستان ثبت نشده است.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به اینکه نگرانی‌ها بیشتر در خصوص افزایش احتمالی شیوع بیماری کرونا است، ادامه داد: برگزاری اجتماعات در برخی از روستاهای این شهرستان در هفته‌های گذشته عاملی برای افزایش تعداد بیماران است که دستورات لازم برای جلوگیری از برگزاری تجمعات در شهرستان داده شده است.

محبی میزان درگیری دانش‌آموزان به بیماری کووید 19 را در این شهرستان بسیار پایین عنوان کرد و گفت: تاکنون دو مورد از درگیری دانش‌آموزان به کرونا گزارش شده است چرا که مدارس با رعایت کامل پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی در این شهرستان فعالیت دارند.

وی گفت: شاخص‌های شهرستان خرم‌دره در مرز قرار دارد که باید کنترل و بازرسی‌های لازم با جدیت دنبال می‌شود اگر چه شهرستان از نظر شاخص‌ها از میانگین استان خیلی دور نیست.

این مسئول گفت: فرهنگیان شهرستان نیز به دلیل کنترل لازم و تعطیلی برخی از مدارس درگیری جدی با بیماری کرونا نداشته و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر