logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۸
[ شناسه خبر : ۲۴۴۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در ستاد کرونا مطرح شد

هشدار استاندار زنجان به شیوع نگران کننده کرونا در شهرستان‌های طارم و خرمدره

هشدار-استاندار-زنجان-به-شیوع-نگران-کننده-کرونا-در-شهرستان‌های-طارم-و-خرمدره
استاندار زنجان با اشاره به وضعیت شیوع نگران کننده کرونا در شهرستان‌های طارم و خرمدره گفت: فرمانداران این شهرستان‌ها تدابیر لازم را در جلوگیری از شیوع کرونا را اتخاذ کنند،

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امشب در جلسه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا استان زنجان با اشاره به آمار بیماران کرونایی و آمار دانش آموزان مبتلا به کرونا ویروس، اظهار کرد: حتما نسبت به صحت آمار های ارائه شده در خصوص بیماری کرونا به مردم دقت شود.

وی با بیان اینکه شیوع کرونا شهرستان طارم نگران کننده است، ابراز کرد: متاسفانه در رعایت پروتکل های کرونا جامعه به سمت عادی انگاری پیش می‌رود.

استاندار زنجان با بیان اینکه اگر با ارائه آمار نادرست مردم را بترسانیم کسی به مدرسه نخواهد رفت، تصریح کرد: در ارائه آمار کرونا ویروس به مردم باید دقت شود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه کرونا از اولویت اصلی کشور خارج می‌شود عنوان کرد: ار تمامی دستگاه‌ها دخیل، پزشکان، پرستاران، سپاه، بسیج در امر کنترل کرونا تشکر می‌کنم.

افشارچی تاکید کرد: فرمانداران شهرستان‌های طارم و خرمدره حواسشان به وضعیت کرونا در این شهرستانها باشد و آمارها را از دانشگاه علوم پزشکی بگیرند تا وضعیت را کنترل کنند و نگذارند وضعیت کرونا در این شهرستان ها بدتر شود.

وی بیان کرد: با خروج کرونا از اولویت اصلی کشور می‌توان برای معیشت مردم برنامه ریزی و کار کرد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر