logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۴۳۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

جلسه شورای شهر جهت انتخاب شهردار زنجان به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد

جلسه-شورای-شهر-جهت-انتخاب-شهردار-زنجان-به-دلیل-به-حد-نصاب-نرسیدن-اعضا-لغو-شد
سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: جلسه رسمی و غیرعلنی شورای اسلامی شهر زنجان که مقرر بود امروز (سه‌شنبه 16 آذر) جهت انتخاب شهردار زنجان برگزار شود به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای جلسه، لغو شد.

حسین حمزه‌لوپاک در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: جلسه رسمی و غیرعلنی شورای اسلامی شهر زنجان قرار بود که امروز برای انتخاب شهردار زنجان برگزار شود.

وی با بیان اینکه این جلسه به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا لغو شد، خاطرنشان کرد: داود حسنی (یکی از اعضای شورا) به دلیل بیماری در مرخصی است و 3 عضو دیگر (از لیست شورای وحدت اصولگرایان) نیز جلسه را ترک کردند.

حمزه‌لوپاک افزود: بدین ترتیب به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضا برگزاری جلسه، رسمیت پیدا نکرد و لغو شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه جلسه بعدی شورا جهت انتخاب شهردار زنجان در اسرع وقت برگزار می‌شود، گفت: این جلسه به احتمال زیاد بعدازظهر امروز (سه‌شنبه 16 آذر) برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: این جلسه در حالی لغو شد که سعید نجفی (یکی از اعضای شورا) علی‌رغم درگذشت پدرشان و شرایط نامساعد روحی و روانی باز هم در جلسه شرکت کرده بودند.

به گزارش موج رسا؛ عباس راشاد در جلسه رسمی و علنی مورخه 29 شهریور سال جاری به عنوان شهردار زنجان انتخاب شده بود که وزارت کشور، صلاحیت وی را تایید نکرد و پرونده وی به هیات حل اختلاف وزارت کشور ارجاع شد و راشاد نیز در ادامه انصراف خود را اعلام کرد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر