logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۴۳۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی و مدیرعامل انجمن نابینایان زنجان مطرح شد:

لزوم راه‌اندازی پیک کتاب ویژه نابینایان در زنجان

لزوم-راه‌اندازی-پیک-کتاب-ویژه-نابینایان-در-زنجان
سرپرست این اداره کل با مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره انجمن نابینایان به منظور تبادل نظر و بررسی راهکارهای همکاری متقابل در کتابخانه عمومی اندیشه سپید، دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان زنجان؛ در این دیدار، راهکارهای همکاری متقابل و استفاده از ظرفیت کتابخانه برای انجام فعالیت‌های آموزشی ویژه نابینایان، نیازهای آموزشی نابینایان استان و راهکارهای تسهیل بهره‌مندی نابینایان از خدمات کتابخانه اندیشه سپید، بررسی شد.

ایرج صادقی، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در این دیدار ضمن خیرمقدم به مدیرعامل و اعضای انجمن نابینایان، همکاری و تعامل بیشتر انجمن نابینایان با کتابخانه اندیشه سپید از جمله معرفی کتابخانه به نابینایان استان و کمک به تکمیل آرشیو کتابخانه دیجیتال را خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: از امکانات و ظرفیت کتابخانه‌های عمومی از جمله فضای کتابخانه و سامانه‌های اداره کل برای آموزش مجازی نابینایان می‌توان بهره گرفت.

قاسم موحدیان، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان نیز در این جلسه گفت: ارتقای نرم‌افزاری و به‌روزرسانی تجیهزات ویژه نابینایان و راه‌اندازی پیک کتاب ویژه نابینایان در دستور کار اداره کل قرار دارد.

وی افزود: به منظور گویاسازی کتب مورد نیاز نابینایان از فعالیت‌های داوطلبانه نویسندگان، گویندگان، اعضای کتابخانه‌ها و کتابداران استقبال می‌شود.

مدیرعامل انجمن نابینایان زنجان نیز در ادامه بر لزوم همکاری با امور کتابخانه‌ها در شناسایی افراد نابینا و کم‌بینا و همکاری سازمان‌های ذی‌ربط از جمله آموزش و پرورش کودکان استثنایی و سازمان بهزیستی تاکید کرد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر