logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۴۳۷۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

اجتماع حماسه ۹ دی حسینی و فاطمی در زنجان برگزار می‌شود

اجتماع-حماسه-۹-دی-حسینی-و-فاطمی-در-زنجان-برگزار-می‌شود-
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در خصوص حماسه ۹ دی پیش‌بینی شده است، گفت: ضروری است مراسم ۹ دی با رعایت پروتکل‌ها بهداشتی برگزار شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در جلسه ستاد بزرگداشت حماسه عظیم ۹ دی و سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهارداشت: تقارن شهادت سردار سلیمانی با دهه بصیرت که جزو ایام‌الله‌های نظام اسلامی است، غنای مضاعف به این دهه بخشیده است.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی برای آزادی خواهان دنیا عزیز و مورد علاقه است، افزود: تحولی که سردار سلیمانی در جبهه مقاومت ایجاد کرد، قابل بیان نیست.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان فکر می‌کردند با شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت تضعیف شود اما جبهه مقاومت قوت مضاعفی گرفته و امنیت دشمنان در منطقه به خطر افتاده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، خاطرنشان کرد: جلسات مختلفی در سپاه استان برای اجرای برنامه‌های ۹ دی برگزار و  برنامه‌های خوبی پیش‌بینی شده است.

حجت‌الاسلام بیگدلی یادآورشد: ائمه جمعه و روحانیت در برنامه‌های ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی حضور دارند و ضروری است با توجه به فروکش شدن شیوع بیماری کرونا، حماسه ۹ دی به صورت اجتماع حسینی و فاطمی برگزار شود.

وی برضرورت نامگذاری اتوبان زنجان_ تبریز به نام شهیدحاج قاسم سلیمانی تاکید کرد و گفت: این اتوبان نامگذاری ندارد‌.

این مسئول با اشاره به توزیع ۵ هزار جلد کتاب در خصوص سردار سلیمانی در سال گذشته خبرداد و گفت: سال گذشته مسابقه‌ای در این زمینه برگزار شد که امسال هم می‌تواند این مسابقه برگزار شود.

"ابوالفضل رفیعی"معاون سیاسی_ امنیتی استاندار زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت یوم‌الله ۹ دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی، اظهار داشت: همه دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به تببین این دو مراسم اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در خصوص حماسه ۹ دی پیش‌بینی شده است، افزود: ضروری است مراسم ۹ دی با رعایت پروتکل‌ها برگزار شود.

این مسئول برضرورت ارائه بحث‌های تبیینی در خصوص ۹ دی و فتنه ۸۸ تاکید کرد و گفت: جوانان شاید ذهنیتی در خصوص این ایام ندارند و لازم است برای نوجوانان، جوانان، دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار و دستگاه‌ها به تکالیف خود عمل کنند.

فرماندار زنجان نیز  در ادامه این جلسه، اظهارداشت: نامگذاری اتوبان زنجان_ تبریز به نام سردار سلیمانی، در شورای فرهنگ عمومی و شورای نامگذاری زنجان مطرح شده و در صورت نیاز به نظر وزارت راه و شهرسازی مکاتبات لازم در این زمینه انجام می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر