logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۴۳۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

مدیران مدارس حق دریافت هزینه کمک به مدرسه را ندارند

مدیران-مدارس-حق-دریافت-هزینه-کمک-به-مدرسه-را-ندارند
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: دریافت هزینه مدارس از سوی انجمن اولیا و مربیان قانونی بوده و بر اساس مصوبه این انجمن پرداخت می‌شود اما مدیران حق دریافت این هزینه را ندارند.

حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: درخواست مبلغ به عنوان هزینه کمک به مدارس در صورت داشتن مصوبه از سوی انجمن اولیا و مربیان قانونی بوده و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان در مدارس با برگزاری جلسه در این زمینه تصمیم گیری می‌کنند، افزود: دریافت کمک هزینه از دانش‌آموزان باید بر اساس مصوبه این جلسه باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیران در مدارس اجازه دریافت هزینه از دانش‌آموزان را ندارد و در صورت بروز چنین مشکلی با این افراد برخورد می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه رئیس انجمن اولیا و مربیان باید مبالغ تعیین شده از سوی این انجمن را درخواست کند، گفت: مدیران مدارس حق دخالت در چنین موضوعی را ندارند.

مظفری یادآور شد: در حال حاضر مدارس از نظر منابع مالی ضعیف هستند و بر اساس مصوبه هئیت وزیران دریافت هزینه از سوی انجمن اولیا و مربیان مشکل قانونی ندارد.

وی در خصوص فعالیت مدارس نیز گفت: در حال حاضر بر اساس دستورالعمل‌های ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کلاس‌های درس تشکیل شده و دانش آموزان به صورت حضوری در حال تحصیل هستند.

این مسئول یادآور شد: امسال امتحانات نوبت اول مدارس نیز به صورت حضوری بوده و در حال حاضر برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری امتحانات با رعایت دقیق دستورالعمل‌ها در دستور کار آموزش و پرورش استان زنجان است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر