logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۴۳۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان زنجان مطرح شد؛

اختصاص ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای مناسب سازی مبلمان شهری زنجان

اختصاص-۴-میلیارد-و-۵۰۰-میلیون-تومان-برای-مناسب-سازی-مبلمان-شهری-زنجان
در ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان زنجان به اقدامات انجام شده در خصوص مناسب سازی اشاره و مطرح شد: ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای مناسب سازی مبلمان شهری زنجان اختصاص یافته است.

به گزارش موج رسا; امروز در سومین جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی استان زنجان که با حضور استاندار زنجان و مسئولان استانی برگزار شد مشکلات و چالش های استان در حوزه مناسب سازی مبلمان شهری، نهاد های عمومی و دستگاه های اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.

محمد محمدی با بیان اینکه قانون حمایت از معلولان در سال ۸۳ به تصویب رسیده است، اظهار کرد: این قانون در سال ۹۶ مورد بازنگری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته جلسات و کارهای ارزنده ای انجام شد، ابراز کرد: معلولان از وضعیت مناسب سازی های انجام شده رضایت ندارند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه از سال ۹۳ تغییر در روند مناسب سازی شکل گرفته است، تصریح کرد: در سال ۹۵ برای مناسب سازی در دستگاه های اجرایی اعتباراتی در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه مناسب سازی در راه آهن که یکی از پرتردد ترین محل های استان است به صورت کامل انجام شده است، عنوان کرد: متاسفانه در برخی از ساختمان های تازه تاسیس مناسب سازی رعایت نمی‌شود.

انصاری با اشاره به اعتبارات شهرداری برای مناسب سازی مبلمان شهری، افزود: ۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای مناسب سازی مبلمان شهری در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در شهرداری منطقه یک برای مناسب سازی مبلمان شهری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که تا به امروز یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از این اعتبارات محقق شده است، ادامه داد: برای منطقه دو زنجان جهت اجرای عملیات مناسب سازی یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که تا به امروز ۷۴۲ میلیون محقق شده است.

معاون عمرانی شهردار زنجان با بیان اینکه برای شهرداری های منطقه ۳ و ۴ یک میلیارد اعتبار جهت مناسب سازی مبلمان شهری در نظر گرفته شده است، ابراز کرد: برای شهرداری منطقه سه نیز ۸۴۴ میلیون تومان و شهرداری منطقه چهار ۸۲۴ میلیون تومان اعتبار جهت مناسب سازی مبلمان شهری در نظر گرفته شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر