logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۴۳۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

شهردار زنجان در هفته جاری انتخاب می‌شود

شهردار-زنجان-در-هفته-جاری-انتخاب-می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه شهردار زنجان طی هفته جاری انتخاب می‌شود، گفت: امیدواریم فرد توانمند و قوی برای شهرداری زنجان انتخاب شود و این قول را می‌دهیم که کاستی‌های گذشته جبران می‌شود و تلاش بر این است که شهردار با یک اراده، همت و رضایتمندی حاصل انتخاب شود.

به گزارش موج رسا; منصور مرادلو امروز در حاشیه جلسه شورای مسکن استان زنجان در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت انتخاب شهردار زنجان اظهار داشت: تلاش بر این بود که امروز جلسه شورای شهر برگزار شود که با توجه به حضور برخی اعضا در ماموریت و خارج از زنجان به احتمال زیاد این جلسه فردا (یک‌شنبه) به‌صورت غیرعلنی برای انتخاب شهردار برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: طبق رایزنی‌های صورت‌گرفته به توافقاتی رسیده‌ایم و تلاش می‌کنیم که شهردار زنجان با رای بالای اعضای شورای شهر انتخاب شود.

مرادلو با اشاره به اتفاقاتی که در 4 ماه گذشته افتاده و 4 سالی که در پیش رو قرار دارد، افزود: تلاش بر این است که کارها با توافق، اتحاد و همدلی پیش رفته و انتخاب شهردار نیز با تعداد رای بالا باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر اینکه شهردار زنجان طی هفته جاری انتخاب می‌شود، گفت: یک حالت این است که شهردار زنجان از بین 6 گزینه باقیمانده قبلی باشد اما نفرات دیگری نیز مطرح می‌شوند که ممکن است به آن مسیر هم برویم.

وی با بیان اینکه تاکید وزارت کشور بر این است که تکلیف انتخاب شهردار سریعتر تعیین شود، اظهار داشت: طبق قانون، مدت سرپرستی منصور سلطانی‌محمدی، یک دوره دیگر تمدید شده که 2 ماه از دوره دوم سرپرستی وی باقی مانده اما تلاش می‌کنیم که شهرداری زنجان هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.

مرادلو با بیان اینکه نمی‌خواهیم داستان انتخاب شهردار قبلی (عباس راشاد) تکرار شود، خاطرنشان کرد: مسائل قانونی و سوابق افرادی که می‌خواهند بیایند خیلی مهم است که شرایط عمومی و اختصاصی، شامل حال فرد منتخب شود.

وی در خصوص ارزیابی عملکرد سرپرست شهرداری زنجان طی این مدت ابراز کرد: شورا و شهرداری سعی کرده که همراه و هماهنگ باشد و پیگیری‌ها نیز جدی بوده و با توجه به اینکه کار کردن با بدنه شهرداری نیاز به هماهنگی، قوت و اراده دارد و چون ایشان از بدنه شهرداری بود، شخصاً فکر می‌کنم در عملکرد خود موفق بود اما تلاش بر این است که فرآیند انتخاب شهردار با سرعت انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در پاسخ به سوال خبرنگار موج رسا؛ مبنی بر اینکه در صورت رد صلاحیت شهردار منتخب بعدی آیا باز هم به رای خود اصرار می‌کنید، گفت: اگر شهردار منتخب از بین 6 گزینه باقیمانده باشد، رایزنی کرده‌ایم که مشکلی پیش نیاید.

وی در خصوص احتمال انتخاب شهردار از بین گزینه‌هایی خارج از 6 نامزد باقیمانده اظهار داشت: پیشنهاداتی شده و نمی‌دانیم آیا به آن مسیر برویم یا نه.

مرادلو خاطرنشان کرد: برخی افراد در زمان جمع‌آوری رزومه توسط شورا، خود را آماده کرده بودند اما بنا به دلایلی از ارائه رزومه کاریشان خودداری کردند اما امروز حاضرند رزومه خود را برای گزینه شهرداری ارائه دهند.

وی با بیان اینکه اعضای شورا می‌دانستند که این افراد به چه دلیل رزومه خود را ارائه نمی‌دهند، افزود: امیدواریم فرد توانمند و قوی برای شهرداری زنجان انتخاب شود و این قول را می‌دهیم که کاستی‌های گذشته جبران می‌شود و تلاش بر این است که انتخاب شهردار با یک اراده، همت و رضایتمندی حاصل شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر