logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۴۳۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

جلوگیری از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی

جلوگیری-از-تردد-خودروهای-بدون-زنجیرچرخ-در-محورهای-کوهستانی
رئیس پلیس راه کشور با اشاره به اجرای طرح راهداری زمستانی پلیس گفت: از تردد خودروها بدون داشتن زنجیر چرخ در محورهای ارتباطی کوهستانی جلوگیری می شود.

به گزارش موج رسا; سرهنگ هادی امیدوار عصر جمعه در حاشیه بازدید از محور سوادکوه با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس و دستگاه‌های خدماتی و امدادی از اول آذرماه اظهار داشت: از آن زمان کنترل زنجیرچرخ در ورودی محورهای مواصلاتی شروع شده است.

 
وی با اظهار اینکه برخی مواقع خودروها به رغم همراه داشتن زنجیرچرخ و عدم استفاده از آن مشکلاتی را ایجاد می‌کنند، گفت: همکاران پلیس از تردد خودروهای بدون زنجیرچرخ در محورهای کوهستانی جلوگیری خواهند کرد.
 
وی با تاکید بر فراگرفتن نحوه زنجیرچرخ توسط رانندگان اظهار داشت: خودروهای وارده در مسیر با اشغال پهنه مسیر فعالیت و فضا را برای فعالیت راهداری و امدادی را سلب می‌کنند.
 
سرهنگ امیدوار با تاکید برپرهیز از سفرهای غیرضروری از رانندگان خواست تادر شرایط برف و باران فضا را برای خودروهای امدادی و راهداری باز کنند زیرا اگر این دستگاه‌ها فعال نباشند و نتوانند مأموریت‌ها را انجام دهند، مسیرها مسدود می‌شود.
 
رئیس پلیس راه تصریح کرد: از این رو حرکت در سمت راست مسیر و محورها الزامی است تا فضا برای فعالیت راهداران و نیروهای امدادی و انجام عملیات راهداری برای بازگشایی مسیرها فراهم شود./دانا

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر