logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۴۳۲۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

رفع تحریم‌ها بدون هیچ بهانه‌ای خواسته ایران در مذاکرات برجام است

رفع-تحریم‌ها-بدون-هیچ-بهانه‌ای-خواسته-ایران-در-مذاکرات-برجام-است
امام جمعه زنجان با اشاره به خواسته های جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات، گفت: رفع تحریم ها بدون هیچ بهانه‌ای خواسته ما در مذاکرات برجام است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه با اشاره به روش‌های عملی کردن تقوا، اظهار کرد: بزرگان به ما توصیه کرده‌اند در راستای عملی کردن تقوا به ترک محرمات و انجام واجبات توجه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه اسکندر که بخش‌های زیادی از دنیا را به تصرف خود درآورده بود وصیت کرد که دست‌های او را از تابوت بیرون بگذارند، ابراز کرد: اسکندر می‌خواست بگوید که از این دنیا چیزی نمی‌برد.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه انسان با تقوا حق را می‌گوید و به آن هم عمل می‌کند، تصریح کرد: استان با تقوا همیشه به دنبال خیر می‌رود و کار خیر هم همیشه از جیب خرج کردن نیست.

وی با بیان اینکه قرآن کتاب و برنامه انسان با تقوا است، عنوان کرد: جوانان حتما به تفسیر و ترجمه قرآن توجه ویژه داشته باشند.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه ۱۲ آذر سالروز تدوین قانون اساسی است، ادامه داد: در تمامی کشور های دنیا یک قانون اساسی وجود دارد که عامل وحدت جامعه فارغ از هر گونه تفاوت ها است.

وی با بیان اینکه خدمت به معلولان با حفظ کرامت انسانی یک عمل دینی است، افزود: بهزیستی در استان زنجان عملکرد خوبی در ارائه خدمت به معلولان دارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به روز دانشجو، ابراز کرد: دانشجویان در درک مسائل جامعه از عرف جامعه جلوتر هستند.

وی با اشاره به جوان بودن دانشجویان و مولفه های جوانی، تصریح کرد: روح مطالبه گری در مجموعه دانشجویی باید بالا باشد.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در سال های قبل از انقلاب که من در زنجان زندگی میکردم زنجان فقط یک هنرستان داشت، ادامه داد: در سال ۹۰ که من به این استان آمدم ۷۵ هزار دانشجو در این استان تحصیل می‌کردند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال این است که به جامعه ما بگویند که شما نمی توانید، عنوان کرد: ما باید در عمل اثبات کنیم که ما می‌توانیم. 

امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد: دانشجویان بعد از انقلاب در عرصه‌های مختلف مانند دفاع مقدس و تسخیر لانه جاسوسی خوب درخشیدند.

وی با بیان اینکه تیم مذاکره کننده از ۸ آذر ماه برای مذاکره رفته اند، ابراز کرد: ما در مذاکرات قبلی به تعهدات خود عمل کردیم ولی آنها به تعهدات خود عمل نکردند.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه در این مذاکرات حرف ما این است که تحریم ها باید برداشته شود، تصریح کرد: خواسته ما در این مذاکرات رفع تحریم ها بدون هیچ بهانه ای است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر