logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۴۳۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امروز رقم خورد؛

درخشش خبرنگاران موج رسا در جشنواره سلامت و رسانه

درخشش-خبرنگاران-موج-رسا-در-جشنواره-سلامت-و-رسانه
در نخستین جشنواره سلامت و رسانه استان زنجان، خبرنگاران پایگاه خبری_تحلیلی موج رسا دو رتبه را کسب کردند.

به گزارش موج رسا;امروز آیین اختتامیه نخستین جشنواره سلامت و رسانه با حضور جمعی از مسئولان استان زنجان در محل همایش‌های دائمی روزبه زنجان برگزار شد.

در بخش تیتر، لیلا محمدی از روزنامه صدای زنجان حائز رتبه اول، پریسا یوسفی از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم و زهرا رسولی از خبرگزاری فارس رتبه سوم را کسب کردند.

در این مراسم در بخش خبر الهام احمدی از روزنامه صدای زنجان رتبه اول را کسب کرده و رتبه دوم و سوم از سوی هئیت داوران انتخاب نشد و ملکناز نجفی از پایگاه خبری- تحلیلی موج رسا به عنوان شایسته تقدیر از سوی هئیت داوران انتخاب شد.

در بخش صفحه آرایی و طراحی نیز رتبه اول از سوی هئیت داوران انتخاب نشد، فرید ناصر از هفته نامه پیام زنجان و سروش سلطانی از روزنامه صدای زنجان به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

در بخش عکاسی نیز رتبه‌های اول و دوم و سوم از سوی هئیت داوران انتخاب نشد و احسان تقی بیگلو از خبرگزاری ایسنا به عنوان شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش گزارش مهدی مرادی از ندای شهروند، ثریا خواصی از روزنامه مردم نو، الهام احمدی از صدای زنجان به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کرده و رحیم مقدمی از خبرگزاری مهر و زهرا احمدی از صدای زنجان شایسته تقدیر شدند.

در بخش مصاحبه الهام احمدی از صدای زنجان رتبه اول و  سهیلا محمدی رتبه دوم را کسب کرده و الناز آخوندی از خبرگزاری ایسنا و بهنام آقاجانلو از پایگاه خبری- تحلیلی موج رسا مشترکا سوم شدند.

در این بخش صغری بنابی از نوید شاهد و فاطمه تاجبخش از خبرگزاری ایکنا نیز رتبه سوم را به صورت مشترک کسب کرده و زهرا احمدی در این بخش شایسته تقدیر شد.

در بخش پایانی این جشنواره در بخش مقاله، یادداشت و سرمقاله، سمیه میناخانی از صدای زنجان رتبه اول را کسب کرد، یوسف قزلباش از خبرگزاری ایسنا رتبه دوم، نجفلو از پیام زنجان و ثریا خواصی از مردم نو به صورت مشترک سوم شدند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر