logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۹
[ شناسه خبر : ۲۴۲۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان:

دشمنان از علم شهید شهریاری واهمه داشتند

دشمنان-از-علم-شهید-شهریاری-واهمه-داشتند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان گفت: دشمنان از طراحی‌ها و محاسبات شهید شهریاری واهمه داشتند و می‌خواستند از این کار جلوگیری کنند.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر امروز در یازدهمین سالگرد شهید شهریاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شهریاری، اظهار کرد: آن چیزی که شهید شهریاری را به این اندازه در بین مردم عزیر کرد فقط علم نیست.

وی با بیان اینکه ابعاد شخصیتی این شهید والا مقام بر کسی پوشیده نیست، ابراز کرد: دشمنان از طراحی‌ها و محاسبات شهید شهریاری واهمه داشتند و می‌خواستند از این کار جلوگیری کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با بیان اینکه مسئولان بعد از شهادت شهید شهریاری از ادامه راه شهید شهریاری نگران بودند و می گفتند ادامه این راه چه خواهد شد، ادامه داد: مسئولان بعد از شهادت شهید شهریاری متوجه شدند که شهید شهریاری کادر سازی کرده و هیچ نگرانی در رابطه با ادامه راه شهید شهریاری وجود ندارد.

وهب جعفریان مسئول بسیج اساتید استان زنجان با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید شهریاری، تاکید کرد: بعد علمی شهید شهریاری بسیار بزرگ است اما مسائل امنیتی اجازه تبیین کامل ابعاد علمی این شهید را نمی دهد.

وی با بیان اینکه شهادت شهید شهریاری باعث آبروی علمی کشور شد، ادامه داد: شهید شهریاری دل رهبری را به دست آورد.

مسئول بسیج اساتید استان زنجان با بیان اینکه کاری که شهید شهریاری انجام داد فقط به توان علمی شهید شهریاری مربوط نبود و نفس زکیه این شهید باعث این اقدامات شهید شهریاری بود.

وی با بیان اینکه توسل شهید شهریاری به ائمه باعث شده بود که کار های بزرگی انجام دهد، ابراز کرد: سال بعد اولین همایش بررسی شخصیت علمی و معنوی شهید شهریاری برگزار می‌کنیم و در این راستا کمیته ای در دانشگاه زنجان تشکیل و اساس نامه آن نوشته شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر