logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۳
[ شناسه خبر : ۲۴۲۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور:

شهید شهریاری نمونه کاملی از شعار "ما می‌توانیم" است

شهید-شهریاری-نمونه-کاملی-از-شعار-"ما-می‌توانیم"-است
معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید شهریاری، گفت: شهید شهریاری یک نمونه کاملی از شعار "ما می‌توانیم" است.

به گزارش موج رسا; کیامرث جهانگیری در یازدهمین سالگرد شهید شهریاری در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز زنجان با اشاره به جایگاه ویژه شهیدان در اسلام، اظهار کرد: شهید در اسلام جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد و شهید با خون خود که مهم ترین دارایی‌اش در دنیا است به حقانیت اسلام شهادت می دهد.

وی با بیان اینکه شهید با توجه به جایگاهی در جامعه دارد برای جامعه ثمراتی دارد، ابراز کرد: شهید شهریاری با توجه به جایگاه خود و شخصیت خود در چند محور بر جامعه تاثیر بالایی داشته است.

معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور با اشاره به درجات علمی شهید شهریاری، عنوان کرد: شهید شهریاری در رشته مهندسی شیمی که یکی از مهم ترین رشته های علمی است سر آمد بود.

وی با بیان اینکه 7 محور در شخصیت شهید شهریاری بسیار شاخص است، ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در شخصیت شهید شهریاری برجسته است مظلومیت این شهید راه علم است.

جهانگیری با بیان اینکه شهید شهریاری شخصی بود که به کسی ظلم نکرده و به همه محبت کرده بود، افزود: کسی که ایشان را شهید کرد دشمن انسانیت و محبت بود.

وی با بیان اینکه حرکت برای پیشرفت کشور یکی از محورهای مهم شخصیت شهید شهریاری است، ادامه داد: شهید شهریاری برای پیشرفت کشور تلاش بسیار زیادی کشیدند و کشور را به قله های پیشرفت رساندند.

معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور با بیان اینکه شهید شهریاری یک الگو تلاش برای پیشرفت کشور است، ابراز کرد: تمامی مردم باید از شخصیت ایشان برای پیشرفت کشور الگو برداری کنند.

وی با بیان اینکه کار جهادی یکی از ویژگی های بارز شخصیت شهید شهریاری بود، تصریح کرد: در طول این سال ها رهبری بر تولید تاکید داشته اند و شهید شهریاری یک الگو برای عرصه تولید است چرا که این شهید توانست تمامی صنعت مورد نیاز صنایع هسته ای را تولید کند.

جهانگیری با بیان اینکه اتکا به خود از دیگر ویژگی های شهید شهریاری است، عنوان کرد: شهید شهریاری یک نمونه کامل از شعار ما می توانیم است.

وی با بیان اینکه خود کفایی از ویژگی هایی است که از شخصیت شهید شهریاری برداشت می‌شود، خاطر نشان کرد: ما باید در تمامی زمینه ها وابستگی به بیگانه را قطع کنیم.

معاون فرهنگی بسیج اساتید کشور با بیان اینکه شهید شهریاری با شهادت خود نشان داد که ما در یک جنگ سخت هستیم، ابراز کرد: دشمن از راه های مختلف برای جنگ با ما استفاده کرده است و اکنون حذف فیزیکی شخصیت ها را دنبال می کند که این نشان می دهد جنگ هنوز تمام نشده است.

وی با بیان اینکه شهید شهریاری یک شخصیت مذهبی بود، تاکید کرد: تمامی برجستگی های اخلاقی و علمی شهید شهریاری برگرفته از توکل این شهید به خداوند بود.

جهانگیری عنوان کرد: شهید شهریاری به ما یاد داد که با توکل می توانیم در همه عرصه ها در قله باشیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر