logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۴۲۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

جوان 30 ساله زنجانی در حادثه انفجار مخزن گاز جان خود را از دست داد

جوان-30-ساله-زنجانی-در-حادثه-انفجار-مخزن-گاز-جان-خود-را-از-دست-داد
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان با اشاره به اعزام 3 مورد آمبولانس بالگرد طی 24 ساعت گذشته گفت: یک آقای جوان 30 ساله، بر اثر انفجار مخزن گاز در کارگاه جوشکاری فوت کرد.

اصغر جعفری روحی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در پی وقوع حادثه انفجار مخزن گاز در یک کارگاه جوشکاری، یک فرد 30 ساله فوت کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه در ساعت 15:02 روز یک‌شنبه (7 آذر) به مرکز فوریت‌های پزشکی گزارش شده است، خاطرنشان کرد: این حادثه در خیابان درمانگاه شهر زنجان واقع در خیابان شهید مطهری رخ داده است.

جعفری روحی با اشاره به اعزام 2 کد آمبولانس به محل حادثه افزود: 2 کد آمبولانس از مراکز شهید بهشتی و روزبه به محل این حادثه اعزام شده بودند اما فرد مجروح که یک آقای 30 ساله بوده، بعد از وقوع حادثه در دم جان خود را از دست داده بود و در بررسی اولیه هیچگونه علائم حیاتی نداشت.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان زنجان با بیان اینکه این فرد بر اثر انفجار مخزن گاز در کارگاه جوشکاری فوت شده است، گفت: جسد جهت انجام مراحل بعدی، تحویل عوامل انتظامی شده است.

وی با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها بر اثر مونوکسید کربن افزایش یافته است، ابراز کرد: آخرین مورد فوتی بر اثر مونوکسید کربن مربوط به روز شنبه (6 آذر) در شهر قیدار است.

جعفری روحی با اشاره به اعزام 3 مورد آمبولانس بالگرد طی 24 ساعت گذشته جهت انتقال مصدومان و بیماران خاطرنشان کرد: یک مورد جابه‌جایی مادر باردار و یک مورد نیز بیمار قلبی از بیمارستان شهدای طارم جهت ادامه درمان به زنجان بوده که روز گذشته اعزام شده‌اند.

وی افزود: امروز نیز آمبولانس بالگرد جهت انتقال مصدوم به طارم اعزام شد که مربوط به مورد تصادفی بوده که از بیمارستان شهدای طارم به زنجان منتقل شده است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر