logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۴۲۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

اصلاح ارز 4200 تومانی باید در یک برنامه میان‌مدت انجام شود

اصلاح-ارز-4200-تومانی-باید-در-یک-برنامه-میان‌مدت-انجام-شود
نماینده ارومیه در مجلس گفت: باید با تزریق یک بودجه ویژه برای واردات کالاهای اساسی، قیمت‌ها را تثبیت و سپس در یک برنامه میان‌مدت به سمت اصلاح ارز 4200 تومانی برویم.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به احتمال اصلاح ارز 4200 تومانی از واردات کالاهای اساسی اظهار داشت: عدم رأی نمایندگان به دو فوریت و یک فوریت اصلاح ارز 4200 تومانی به دلیل نگرانی آنها از تزریق بیشتر نقدینگی به اقتصاد بود، لذا اصلاح ارز 4200 تومانی و عدم دقت و برنامه‌ریزی در این باره می‌تواند آثار و تبعات خاص خود را در پی داشته باشد.

وی افزود: باید مجلس و دولت در یک کار اورژانسی و با تزریق بودجه ویژه برای واردات کالاهای اساسی، قیمت‌ها را ثابت و ارزان کنند تا مردم بتوانند خرید خود را انجام دهند و در یک برنامه میان مدت و آهسته آهسته به سمت اصلاح ارز 4200 تومانی برویم.

نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه به دلیل شرایط اقتصادی تعداد دهک‌های پایین جامعه در حال افزایش است و آنها گرفتار معیشت خود هستند.

ذاکر خاطرنشان کرد: باید دولت و مجلس با نظرات کارشناسی و تخصصی به سمت اصلاح آرام ارز 4200 تومانی بروند و هیچ عجله‌ای برای این کار نداشته باشند.

وی اظهار داشت: نگرانی از اصلاح ارز 4200 تومانی و افزایش تورم در شرایطی است که پول در دست مردم باشد نه اینکه مردم در شرایط فعلی درگیر تهیه مرغ، تخم‌مرغ، نان و برنج خود باشند و عده‌ای از خانواده‌ها امکان فرستادن فرزندان خود به دانشگاه و تهیه تلفن همراه هوشمند برای آموزش مجازی را نداشته باشند. لذا همه مسئولان باید با مسئولیت‌پذیری لازم دغدغه سفره مردم را داشته باشند./فارس

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر