logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۴۲۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان:

تحقق نقشه راه صادراتی، میزان صادرات استان زنجان را به یک میلیارد دلاری می‌رساند/ شمش روی بیشترین کالای صادراتی استان زنجان است

تحقق-نقشه-راه-صادراتی،-میزان-صادرات-استان-زنجان-را-به-یک-میلیارد-دلاری-می‌رساند-شمش-روی-بیشترین-کالای-صادراتی-استان-زنجان-است
رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به نقشه راه صادراتی استان زنجان گفت: در صورت اجرای الزامات از طرف دولت و بخش خصوصی به صادرات یک میلیارد دلاری دست می‌یابیم.

یگانه‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به نقشه راه صادراتی استان زنجان، اظهار کرد: در نقشه راه صادراتی استان زنجان بازار هدف و کالا های صادراتی به کشور های خارجی به صورت دقیق مورد مطالعه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه رشد صنایع با توجه به نقشه راه صادراتی استان مطالعه شده است، ابراز کرد: انتشار ویروس کرونا در جهان و ایران برنامه ما را تحت الشعاع قرار داد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه ما به سمت عملیاتی کردن نقشه راه صادراتی استان پیش می رویم، تصریح کرد: رشد صنایع صنعتی و افزایش صادراتی که در نقشه راه صادراتی استان آمده الزاماتی در بخش دولتی و بخش خصوصی دارد که باید اجرا شود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی و دولتی باید دست به دست هم بدهند تا مابتوانیم صادرات استان زنجان را رونق دهیم، عنوان کرد: اگر این همراهی بین بخش خصوصی و دولتی شکل گیرد قطعا به صادرات یک میلیارد دلاری دست می یابیم.

یگانه فرد با بیان اینکه افزایش صادرات قطعا منجر به افزایش تولید می‌شود، افزود: هرچقدر که بتوانیم در توسعه تجارت در استان کار کنیم تاثیر آن را همه می‌بینند.

وی با بیان اینکه در نقشه راه صادراتی استان زنجان 11 کشور مورد هدف هستند، ادامه داد: بیش از 60 درصد سبد صادراتی استان زنجان را شمش روی تشکیل داده است که عمده صادرات آن به کشور ترکیه است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه برای صادرات به کشور های همسایه و کشور های آفریقایی برنامه ریزی شده است، ابراز کرد: محصولات مورد نیاز این کشورها در استان زنجان تولید می‌شود و ما مراوداتی با این کشور‌ها داریم.

وی بیان کرد: در نقشه راه صادراتی استان زنجان برای صادرات به کشور های ارمنستان، پاکستان، هند، عمان، ویتنام، چین، ازبکستان، اندونزی، بنگلادش، روسیه و آفریقای جنوبی برنامه‌ریزی شده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر