logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۴۲۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
گزارش؛

صدا و سیما؛ سربلند در روایتگری بحران/ صدای اعتراضی که شنیده شد

صدا-و-سیما؛-سربلند-در-روایتگری-بحران-صدای-اعتراضی-که-شنیده-شد
اعتراض کشاورزان اصفهانی و شهرکردی شاید برای نخستین بار با حضور به موقع و اول وقت صدا و سیما، رنگ خودی گرفت و به نخودی ها و دیگرانی که معمولا دوست دارند از آب گل آلود، ماهی خود را صید کنند، اجازه ورود و خودنمایی نداد.

به گزارش موج رسا; به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماجرای اعتراض دو هفته ای کشاورزان اصفهانی به کمبود آب و پیوستن کشاورزان شهرکردی به این ماجرا، تیتر اول بسیاری از روزنامه ها و فضای مجازی را به خود اختصاص داده بود.

اعتراضی که شاید برای نخستین بار با حضور به موقع و اول وقت صدا و سیما، رنگ خودی گرفت و به نخودی ها و دیگرانی که معمولا دوست دارند از آب گل لالود، ماهی خود را صید کنند، اجازه ورود و خودنمایی نداد.

پس از این اعتراض، بلافاصله دولتی ها پای کار آمدند و قول دادند تا در اولین فرصت، به این مساله رسیدگی شود؛ کشاورزان معترض نیز با ترک زاینده رود و به امید اجابت این وعده ها، چشم انتظار یاری دوستان خودی به خانه برگشتند و نگذاشتند راوی پازل این ماجرا به دست نااهلان بیافتد.

 

هرچند بلافاصله شبکه های معاند نظام با همکاری عده ای آشوب گر، به قصد فریبکاری و خسارت به اموال عمومی، ساعاتی را به برهم زدن نظم عمومی و کشیدن این اعتراض ها به اغتشاش گذراندند، اما همان کشاورزان با بصیرت کافی راه خود را از همان ابتدا از عناصر بیگانه جدا کردند.

یکی از دلایلی که آتش زدن ها و شلوغ کاری های فتنه گران در اصفهان به جایی نرسید و به سرعت شعله های کوتاه این آتش بازی ها به خاموشی گروید، این بود که صاحبان اصلی این اعتراض، از همان روزهای نخست، صدا و سیما و مطبوعات را همانند معترضین در کنار و همراه خود احساس می کردند و این حضور به موقع و رساندن صدای این اعتراض به گوش همه ایران باعث شد تا جلوی فتنه و خرابکاری دشمنان این مرز و بوم از همان جرقه های اولیه، گرفته شود.

 

با روی کار آمدن ریاست جدید رسانه ملی و وعده تحولی که در متن و حاشیه این سازمان داده شده، در عمل نیز کم کم شاهد این ادعا هستیم؛ پیمان جبلی در راس این تحول وعده شده، راسا بر امور جاری سوار است و هدایت این رسانه ملی را برعهده دارد. از حضور در پشت صنه های سریال های فاخر صدا و سیما و نگاه ریزبینانه ای که بر موضوع کیفیت ساخت این مجموعه های نمایشی دارد تا مساله بنزین که با حضوری به موقع و تحلیل این اتفاق در شبکه های مختلف تلویزیون برای مردم به صورت شفاف توضیح داده شد و حالا همین رسانه همراه و هم صدای معترضانی می شود که انتظار دارند این جریان را رسانه خودشان، یعنی رسانه ملی پوشش دهد و حامیشان باشد؛ انتظاری که گویا برآورده شده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر