logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۴۲۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان خبرداد

امکان تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر زنجان وجود ندارد

امکان-تمدید-مهلت-ارسال-آثار-به-جشنواره-ابوذر-زنجان-وجود-ندارد
رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان گفت: 10 آذر ماه سال جاری آخرین مهلت ارسال آثار به هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر در زنجان است و امکان تمدید مهلت وجود ندارد.

عباسعلی سرداری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: با توجه به اتمام مهلت ارائه آثار به جشنواره استانی ابوذر، ضروری است اصحاب رسانه و علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره تا 10 آذرماه سال جاری اقدام به ارائه آثار خود نمایند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آثار قابل توجهی از اصحاب رسانه استان زنجان به جشنواره ارسال شده است، افزود: علاقه‌مندان علاوه بر شرکت در بخش‌های اصلی این جشنواره می‌توانند در دو بخش انتخابات و کنگره 3535 شهید استان زنجان نیز آثار خود را ارائه کنند.

این مسئول یادآور شد: این جشنواره در موضوعات امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگو سازی و مطالبه کار آمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خود اتکایی، مانع‌زدایی و دشمن شناسی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه انتخابات و کنگره ملی شهدای استان زنجان به بخش‌های این جشنواره اضافه شده است، افزود: علاقه‌مندان در موضوعات عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، موشن‌گرافی و اینفوگرافی آثار خود را ارسال کنند.

سرداری یادآور شد: پس از پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره امکان تمدید مهلت وجود ندارد به همین دلیل اصحاب رسانه استان تلاش کنند در زمانی باقی ماننده آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: پس از جمع‌آوری آثار، آثار ارائه شده به تهران برای داوری ارسال شده و در 21 دی ماه به عنوان روز قشر بسیج رسانه مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه جشنواره ابوذر فرصت مناسبی برای ظهور استعدادهای رسانه‌ای استان است، افزود: رسانه‌ها در اعتلا و پیشرفت جامعه نقش اساسی داشته و برگزاری چنین جشنواره‌های می‌تواند به درخشش اصحاب رسانه منجر شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر