logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۴۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
تا چهار روز دیگر؛

آمادگی پایتخت شور و شعور حسینی برای برگزاری راهپیمایی روز قدس/ نمایش اتحاد و عزت مسلمانان در روز قدس

آمادگی-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-برای-برگزاری-راهپیمایی-روز-قدس-نمایش-اتحاد-و-عزت-مسلمانان-در-روز-قدس

مردم استان زنجان همچون سال های گذشته در راهپیمایی عظیم روز قدس که همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان برگزار می شود،شرکت می کنند.

به گزارش موج رسا; راهپیمایی روز جهانی قدس، امسال نیز همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سراسر کشور برگزار می شود.

 

 *محدودیت های ترافیکی در زنجان

گفتنی است، از یک و نیم ساعت قبل محدودیت های ترافیکی از بلوار قائم تا مصلی خاتم الانبیا از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان اعمال می شود.

محدودیت های ترافیکی از ساعت 9 صبح آغاز شده و پیش بینی می شود تا 12 ظهر ادامه یابد.

 

*مسیر راهپیمایی روز قدس زنجان

همچنین روزه داران مومن زنجانی همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان در روز دوم تیرماه سال جاری از میدان قائم(کوچه مشکی) راهپیمایی خود را به سمت مصلی خاتم الانبیا برگزار می کنند.

 

*آغاز راهپیمایی از ساعت 10:30

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا، اظهار داشت:راهپیمایی شهر زنجان از ساعت 10.30 با شعارهای مرگ بر آمریکا،مرگ بر اسرائیل برگزار می شود.

 سعید حسینی با اشاره به اینکه در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم با در دست داشتن تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و همچنین پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه از میدان قائم زنجان تا مصلی خاتم الانبیا راهپیمایی می کنند،افزود:راهپیمایان زنجانی شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «یا‌ایها‌المسلمون، اتحدوا اتحدوا» و ... سر می ‌دهند.

وی با بیان اینکه مردم خدا جو و روزه ‌دار زنجان در حین برگزاری راهپیمایی روز قدس کمک‌ های نقدی و غیر نقدی خود را در شعبات مستقر به کمیته امداد در مسیرهای راهپیمایی به ایتام و نیازمندان و همچنین مردم مظلوم فلسطین اهدا می ‌کنند،تصریح کرد: حضور گسترده مردم از اقشار مختلف از جمله زیبایی های راهپیمایی روز قدس در زنجان است که امسال نیز پیش بینی می شود این راهپیمایی به صورت گسترده برگزار شود.

این مسئول بیان داشت: مردم در این راهپیمایی شرکت می کنند تا انزجار خود را از اقدامات ددمشانه استکبار اعلام کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تاثیر حضور ملت ایران در راهپیمایی روز قدس بر روی ملت فلسطین غیر قابل انکار است،ادامه داد:ملت ایران ثابت کرده است که تا آزادی قدس شریف، دست از حمایت فلسطین نخواهد کشید.

حسینی با اشاره به اینکه روز قدس روز اتحاد و عزت مسلمانان در سراسر جهان است،خاطرنشان کرد: امسال حضور در این راهپیمایی اهمیت بیشتری دارد، زیرا دشمنان اسلام و در راس آن آمریکا و چندین کشور عربی به دنبال ترویج اسلام ‌هراسی و شیعه ‌هراسی در جهان هستند.

وی خاطرنشان کرد: کمرنگ کردن جایگاه قدس و فلسطین و ایجاد زمینه برای تداوم جنایات اسرائیل غاصب از دیگر اهداف استکبار جهانی است که با حضور حداکثری مسلمانان در راهپیمایی روز قدس، این نقشه نقش بر آب خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از حضور سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در راهپیمایی روز قدس خبر داد و گفت: حجت‌الاسلام علی شیرازی پیش از خطبه‌ های نماز جمعه در روز جهانی قدس در مصلی نماز جمعه سخنرانی می ‌کند.

وی با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی گسترده و منظم مستلزم همکاری دستگا‌ه‌های اجرایی با شورای هماهنگی است، تاکید کرد: در روز راهپیمایی همه دستگاه‌ها با شورای هماهنگی همکاری کنند.

 

*دعوت امام جمعه زنجان برای حضور گسترده مردم در روز قدس

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با دعوت از مردم در راهپیمایی عظیم روز قدس، اظهار داشت: هر سال مردم ایران برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در این راهپیمایی شرکت می‎کنند.
 آیت الله شیخ علی خاتمی با بیان اینکه غده سرطانی رژیم غاصب صهیونیستی مردم فلسطین را از خانه و کاشانه خود بیرون کرده است، افزود: امسال راهپیمایی روز قدس دارای حساسیت بیشتری است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و برخی سران عربی به حمایت از تکفیری‎ ها و داعش پرداخته و به دنبال ترویج اسلام هراسی، ایران هراسی و شیعه هراسی هستند، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی به دنبال فراموش شدن مسئله قدس است.

امام جمعه زنجان بیان داشت: استکبار جهانی تلاش می کند تا رژیم غاصب صهیونیستی به جنایت ‎های خود ادامه دهد که باید با حضور گسترده در این راهپیمایی، این توطئه‎ ها خنثی شده و فریاد مردم به گوش جهانیان برسد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر