logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۴۲۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده سپاه شهرستان زنجان خبرداد

اجرای 29 پروژه آبرسانی توسط گروه‌های جهادی شهرستان زنجان

اجرای-29-پروژه-آبرسانی-توسط-گروه‌های-جهادی-شهرستان-زنجان
فرمانده سپاه شهرستان زنجان گفت: 29 پروژه با 15 میلیارد تومان اعتبار از سوی گروه‌های جهادی در شهرستان زنجان اجرایی و در اختیار مناطق مختلف قرار گرفته است.

به گزارش موج رسا; سرهنگ محسن سهندی امروز در رزمایش گروه‌های جهادی استان زنجان،با اشاره به فعالیت 320 گروه جهادی در قالب گروه‌های جهادی محله و جغرافیا، اظهار داشت: 75 هزار نفر روز در مجموع کار انجام شده است.

وی ادامه داد: گروه‌های جهادی با وجود شیوع بیماری کرونا کارهای زیرساختی و عمرانی را تعطیل نکرده و شبانه‌روزی تلاش و اقدام کرده و هدفگذاری‌ها محقق شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 29 پروژه با 15 میلیارد تومان اعتبار از سوی گروه‌های جهادی در شهرستان زنجان اجرایی و در اختیار مناطق مختلف قرار گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان زنجان با اشاره به اجرای 16 پروژه آب کشاورزی به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون تومان، گفت: 45 خانه محروم نیز در سطح شهرستان زنجان احداث شده که صفر تا صد منابع این پروژه‌ها توسط گروه‌های جهادی تامین شده است.

سهندی با اشاره به ترمیم و بازسازی 58 خانه محروم در شهرستان زنجان با اعتبار 875 میلیون تومان، ادامه داد: 17 مورد نیز در خصوص اصلاح وضعیت موجود مدارس انجام شده و 157 مورد تهیه جهیزیه توسط گروه‌های جهادی در بین نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه 157 فقره تسهیلات اقتصاد مقاومتی با اولویت مناطق محروم و کم برخوردار در شهرستان زنجان اعطا شده است، افزود: 8 هزار و 230 اصله نهال توسط گروه‌های جهادی کاشته شده است.

این مسئول از راه‌اندازی 131 صندوق قرض‌الحسنه و 100 هزار بسته غذایی به ارزش 20 میلیارد تومان از سوی گروه های جهادی خبرداد و گفت: در قالب رزمایش کمک مومنانه نیز 10 میلیارد و 100 میلیون تومان جمع‌آوری و به مردم محروم اختصاص یافته است.

فرمانده سپاه شهرستان زنجان یادآور شد: 365 هزار پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و 64 هزار بسته بهداشتی و 2 میلیون ماسک در زمان شیوع بیماری کرونا در شهرستان زنجان توزیع شده است.

سهندی با اشاره به فعالیت 150 کارگاه خانگی تولید ماسک در شهرستان زنجان، گفت: در قالب طرح شهید سردار سلیمانی، 150 هزار نفر روز در قالب این طرح خدمات رسانی کرده و در این زمینه جزو شهرستان‌های برتر هستیم.

وی از فعالیت دو نقاهتگاه توسط بسیجیان شهرستان خبرداد و گفت: کنترل و کاهش بیماری کرونا توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های بسیج انجام شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر