logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۴۲۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه شهرستان زنجان:

کادرسازی ۱۰ میلیونی بسیج از اولویت‌های سند توسعه‌ای

کادرسازی-۱۰-میلیونی-بسیج-از-اولویت‌های-سند-توسعه‌ای-
فرمانده سپاه شهرستان زنجان گفت: کادرسازی ۱۰ میلیونی بسیج از اولویت‌های سند توسعه‌ای برای تربیت نیروی متعهد و پای کار است.

به گزارش موج رسا; سرهنگ محسن سهندی امروز در مراسم میقات صالحین در مصلی خاتم‌الانبیای زنجان، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برنامه میقات صالحین به مناسبت هفته بسیج با حضور حلقه‌های میقات صالحین برگزار شده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم و اولویت دار سپاه و بسیج به منظور کمک به کادرسازی ۸ تا ۱۰ میلیون جمعیت جوان مومن، متعهد و پای کار اجرای برنامه‌های تربیتی میقات صالحین است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه میقات صالحین با حضور حلقه‌های صالحین در پایگاه‌های مقاومت خواهر و برادر با شور انقلابی در مصلی خاتم‌الانبیای زنجان برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان زنجان با اشاره به حضور پایگاه‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در برنامه میقات صالحین، یادآورشد:  یکی از برنامه‌های مهم سپاه و بسیج در گذشته، در حال حاضر و آینده توسعه فعالیت‌های تربیتی و معنوی است.

سهندی بیان داشت: بسیج بر اساس سند ۱۰ ساله درصدد اجرای برنامه‌های تربیتی، دینی و معنویت افزایی در بین جوانان و نوجوانان محسوب می‌شود.

وی گفت: این برنامه‌ها در آینده پرشورتر برگزار می‌شود تا روند توسعه‌ای فعالیت‌های بسیج را بیشتر شاهد باشیم.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر