logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۴۱۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون تشکیلات و امور دانشگاه‌های سازمان بسیج دانشجویی کشور:

بسیج ایفاگر نقش‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز کشور/ عدالت خواهی و مبارزه بافساد از ماموریت‌های مهم بسیج دانشجویی است

بسیج-ایفاگر-نقش‌های-راهبردی-و-سرنوشت‌ساز-کشور-عدالت-خواهی-و-مبارزه-بافساد-از-ماموریت‌های-مهم-بسیج-دانشجویی-است
معاون تشکیلات و امور دانشگاه‌های سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه بسیج ایفاگر نقش‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز در کشور است، گفت: عدالت خواهی و مبارزه بافساد از ماموریت‌های مهم بسیج دانشجویی است.

ابوالفضل صابری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه بسیج یکی از معجزات انقلاب اسلامی است که امام خمینی (ره) آن را تاسیس کرد، اظهار کرد: بسیج از اولین روز تاسیس تا به امروز پشتیبان نظام اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه رزمندگان بسیجی از اولین روزهای دفاع مقدس در صحنه بودند و در برابر تمامیت کفر سینه سپر کردند، ابراز کرد: بعد از دفاع مقدس بسیج باطل السحر فتنه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی بود.

معاون تشکیلات و امور دانشگاه‌های سازمان بسیج دانشجویی کشور بسیج دانشجویی با بیان اینکه بسیج مظهر اقتدار و ایستادگی است، تصریح کرد: بسیجیان در تمامی صحنه‌ها و روز های سخت همراه انقلاب اسلامی بوده و کشور را از گردنه‌های خطرناک به سلامت عبور دادند.

وی با بیان اینکه بسیج به عنوان یکی از مهمترین نیرو‌های مردمی کشور در روند تکاملی و آرمانی انقلاب اسلامی، ایفاگر نقش‌های راهبردی و سرنوشت‌ساز بوده است، عنوان کرد: بسیج با حضور آگاهانه، شجاعانه و پیشتازانه خود در عرصه‌های مختلف نیاز کشور، توانسته است تثبیت، تداوم، ماندگاری، پیشرفت و قدرت‌افزایی برای انقلاب و نظام اسلامی در همراهی با سایر نیرو‌های انقلاب رقم زند.

صابری با اشاره به پیام تشکیل بسیج دانشجویی امام خمینی(ره) در 2 آذر سال 1367 ادامه داد: امام خمینی(ره) در این پیام ماموریت‌های مهمی را برای بسیج دانشجویی بیان کرده اند.

وی بیان کرد: دفاع از انقلاب اسلامی در مراکز، پاسداری از اصل نه شرقی و نه غربی، اتحاد بین حوزه و دانشگاه، جلوگیری از نفوذ ایادی آمریکا و شوروی، ترویج اسلام ناب محمدی، تشکیل هسته‌های مقاومت در جهان ماموریت‌هایی است که امام خمینی(ره) برای بسیج دانشجویی فرموده اند.

معاون تشکیلات و امور دانشگاه های سازمان بسیج دانشجویی کشور با بیان اینکه رهبری در گام دوم انقلاب 7 سرفصل را مطرح کرده اند، تصریح کرد: تمامی این سر فصل‌ها از اولین روز تشکیل بسیج دانشجویی با شدت دنبال می‌شد.

وی با بیان اینکه عدالت خواهی و مبارزه بافساد یکی از ماموریت‌های بسیج دانشجویی است که به شدت توسط بسیجیان دنبال می‌شود، عنوان کرد: مرز بندی با دشمن یکی از مولفه هایی است که رهبری در بیانیه گام دوم آن را مطرح کرده است و این یکی از ماموریت های اصلی است که امام خمینی (ره) در پیام تشکیل بسیج دانشجو و طلبه به عهده بسیجیان گذاشته است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر