logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۴۱۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تاکید کرد

ضرورت ورود جدی حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج به بحث کاهش آسیب‌‍‌های اجتماعی

ضرورت-ورود-جدی-حوزه‌ها-و-پایگاه‌های-بسیج-به-بحث-کاهش-آسیب‌‍‌های-اجتماعی
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در حوزه کاهش آسیب‌‍های اجتماعی وارد شده‌اند که باید چنین فعالیت‌هایی ادامه یابد.

به گزارش موج رسا; سرهنگ ابوالفضل طهماسبی امروز در مراسم اختتامیه نمایشگاه و جشنواره انتخاب پایگاه‌های اسوه استان زنجان، با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: کنگره 3535 شهید استان زنجان با شکوه هر چه تمامتر و با رضایت مقام معظم رهبری برگزار شد که رضایت حضرت آقا برای همه کافی است.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج در برگزاری یادواره شهدا، تهیه جهیزیه، برنامه‌های فرهنگی و هنری نقش تاثیرگذاری دارند، افزود: برنامه خوبی با حضور باشکوه بسیجیان به عنوان هفته بسیج برگزار شد که از دست اندرکاران این برنامه تشکر می‌کنیم.

این مسئول بیان داشت: جشنواره اسوه در حال برگزاری است و پایگاه‌های برتر مساجد و محلات از چندین سال با آیتم‌های تعریف شده برگزار شده است تا پایگاه‌های مساجد و محلات بیشتر فعال شوند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: ارائه دستاوردهای پایگاه‌های بسیج در قالب نمایشگاه از دیگر اهداف اجرای این برنامه است تا مردم نیز از پیشرفت پایگاه‌های بسیج اطلاع کسب کنند.

طهماسبی با اشاره به اقدامات پایگاه‌های بسیج در استان زنجان، گفت: این اقدامات قابل تقدیر بوده و پایگاه‌های نمونه و اسوه امروز معرفی می‌شوند.

وی یادآور شد: سال‌های گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا امکان برگزاری بسیاری از برنامه‌ها به ویژه برگزاری نمایشگاه وجود نداشت اما امسال این شرایط فراهم شد.

این مسئول برضرورت برنامه‌ریزی بیشتر از سوی پایگاه‌های بسیج تاکید کرد و گفت: پایگاه‌های بسیج باید از دستاوردهای یکدیگر استفاده کرده و کارهای خوب با ایده‌های جدید ارائه کنند.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان شناسایی و فعال بودن صندوق‌های قرض‌الحسنه ضروری است که در این زمینه موفقیت‌های نیز کسب شده است باید این فعالیت‌ها توسعه داده شود.

طهماسبی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماع محور باید در پایگاه‌های بسیج افزایش یابد، افزود: حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت در حوزه کاهش آسیب‌‍های اجتماعی وارد شده‌اند که باید چنین فعالیت‌هایی ادامه یابد.

وی تصریح کرد: این جشنواره در مرحله شهرستانی برگزار و پایگاه‌های منتخب به جشنواره استانی راه یافتند که مرحله کشوری آن در بهمن ماه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر