logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۴۱۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد

افتتاح 3 پروژه بزرگ در حوزه کشاورزی به همت بسیج سازندگی استان زنجان

افتتاح-3-پروژه-بزرگ-در-حوزه-کشاورزی-به-همت-بسیج-سازندگی-استان-زنجان
مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی در حوزه‌های مختلف، گفت: 3 پروژه بزرگ در حوزه کشاورزی به همت بسیج سازندگی استان زنجان اجرا شد.

فرشاد پیری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به احداث یک هزار و 750 کیلومتر کانال کشاورزی سه روستای حاج‌آرش، قره آقاج و قره‌بولاغ، اظهار کرد: برای احداث این کانال‌ها بیش از 580 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی بیان کرد: اگر اعتبار 96 میلیاردتومانی که برای آب‌رسانی برای روستاها در نظر گرفته شده است از طرف دولت محقق شود پروژه آبرسانی به 70 روستا در قالب قرارگاه امام حسن(ع) اجرا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه 64 پروژه آبرسانی امروز در دست اقدام است، تصریح کرد: 10 پروژه آب‌رسانی از این 64 پروژه در هفته بسیج افتتاح شد.

وی با بیان اینکه ساخت ده ها مورد خانه محروم در دست اجرا است، عنوان کرد: پروژ‌ه‌های ساخت خانه محروم که به اتمام رسیده در هفته بسیج به بهره برداری رسید.

پیری با اشاره به قرارداد بین وزارت راه و شهرسازی و بسیج سازندگی در خصوص احداث مسکن، ابراز کرد: بسیج سازندگی در این حوزه ورود داشته و در چهار سال آینده بسیج متعهد به احداث 100 هزار مسکن در کشور شده است.

وی با بیان اینکه از سال آینده ساخت‌وسازهای مسکن روستایی توسط بسیج سازندگی اجرا می‌شود، ادامه داد: در صورت ابلاغ برش استانی از 100 هزار واحد مسکن روستایی در مناطق محروم توسط بسیج سازندگی اجرا می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی استان زنجان با بیان اینکه 3 پروژه کشاورزی به‌صورت ویژه در شهرستان زنجان دست اقدام است، تصریح کرد: در شهرستان‌های دیگر استان پروژه‌های کشاورزی مختلفی شروع شده است.

وی با اشاره به مجاهدت‌های جهادگران بسیجی خاطرنشان کرد: ما شاهد ایثار جهادگران هستیم و این جهادگران هم از جان و هم از مال خود انفاق می‌کنند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر