logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۸
[ شناسه خبر : ۲۴۱۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر موسسه رزمندگان اسلام استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

تربیت نیروهای در تراز انقلاب‌ از رویکردهای مهم موسسه رزمندگان اسلام در زنجان است

تربیت-نیروهای-در-تراز-انقلاب‌-از-رویکردهای-مهم-موسسه-رزمندگان-اسلام-در-زنجان-است
مدیر موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان با بیان اینکه تربیت نیروهای در تراز انقلاب‌ از رویکردهای مهم موسسه رزمندگان اسلام در زنجان است گفت: مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشی با عنوان "دانوین" به‌صورت کاملاً پیشرفته برای اولین بار در سطح کشور از طرف موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام، تولید شده است.

مسعود رمرودی در گقت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در کنار مسائل فرهنگی، تربیتی و پرورشی در مدارس نمونه بسیج، نگاه جدیدی به آموزش‌های نوین شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه کتاب‌های کمک‌آموزشی به‌صورت کاملاً پیشرفته برای اولین بار در سطح کشور از طرف موسسه علمی- آموزشی رزمندگان اسلام، تولید شده است.

رمرودی افزود: نمایشگاهی هم در جشنواره علم و فناوری بسیج با 24 عنوان کتاب در موضوعات مختلف از پایه اول ابتدایی تا دروس پایه مقطع متوسطه دوم به صورت کاملاً هوشمند آماده شده و در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی بیان کرد: دانش‌آموزان با استفاده از این کتاب‌ها به روش بسیار محاوره‌ای علمی و آموزشی و با استفاده از روش‌های جدید علمی در سطح جهان می‌توانند به معلومات مد نظر خود دست پیدا کنند.

مدیر موسسه علمی– آموزشی رزمندگان اسلام و راهیان کوثر استان زنجان گفت: این مجموعه کتاب‌ها با عنوان «دانوین» مخفف دانش نوین است که در صورت استقبال در سطح استان به‌صورت گسترده نیز می‌توان نسبت به توزیع و فروش این محصولات اقدام کرد.

وی در پاسخ به نقش بسیج در تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی تصریح کرد: قطعاً وقتی نگاه و رویکرد در مدارس، تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی باشد، برون‌داد مدارس ما نیز افرادی خواهند بود که در تراز همین نظام و در خدمت مردم خواهند بود.

رمرودی با بیان اینکه تلاش در مجموعه نیز تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی است، گفت: حتی اگر امروز هم به دلیل قرار داشتن در دوره آموزشی اگر ثمری نداشته باشیم، نگاهمان به آینده، نگاه بسیار امیدوارانه و ایده‌آلی است.

وی ابراز کرد: با تلاش‌هایی که مجموعه کادر و عوامل در مدارس نمونه بسیج به کار می‌بندند، مدیران آینده استان و کشور از بین فرزندان همین مدارسی است که با الگوی اسلامی- ایرانی در حال تربیت آن‌ها هستیم.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر