logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۴۱۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

بسیجیان همانند مالک اشتر در صحنه دفاع از انقلاب می‌درخشند

بسیجیان-همانند-مالک-اشتر-در-صحنه-دفاع-از-انقلاب-می‌درخشند-
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان همانند مالک اشتر در صحنه‌ دفاع از انقلاب می‌درخشند گفت: گردان‌های امام علی(ع) باطل‌ السحر فتنه‌ها بوده و گردان‌های فاتحین در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جبهه مقاومت ابوالفضلی عمل می‌کنند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در رزمایش ۸۰۰۰ نفری اقتدار بسیجیان استان زنجان، با اشاره به نقش رزمندگان استان زنجان در عملیات‌های درخشان دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: رزمندگان زنجان در ۴۶ عملیات پدافندی و آفندی حماسه ساز بودند.

وی با اشاره به حماسه سازی گردان‌های امام حسین(ع)، گفت: رزمندگان و بسیجیان این گردان مثل مالک اشتر در صحنه‌ها می‌درخشند.

این مسئول خاطرنشان کرد: گردان‌های امام علی(ع) باطل‌ السحر فتنه‌ها بوده و گردان‌های فاتحین در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در جبهه مقاومت ابوالفضلی عمل می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه جهادگران ما در کمک به محرومین، محرومیت زدایی نقش‌آفرینی می‌کنند، افزود: بسیجیان در دفاع از خیمه ولایت ابوالفضلی عمل کرده و همچون حضرت علی(ع) که در جنگ احد دور پیامبر(ص) چرخیده و شمشیر می‌زدند، در میدان مبارزه حضور دارند.

سردار کرمی یادآورشد: رزمندگان و بسیجیان استان زنجان با آمادگی کامل در صف مقدم بوده و گردان‌های بسیج و مردم چشم در چشم دشمن و انگشت در ماشه پوزه دشمن را به خاک می‌مالند.

وی گفت: بسیجیان ما هر دست و پایی که به جامعه اسلامی دراز شود را قطع کرده و سرافراز و سربلند همانطور که در شلمچه و خرمشهر در شرایط حساس، حیدر حیدر می‌کردند، حیدری وار آماده هستند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر