logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۴۱۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان در گفت‌‌وگو با موج‌رسا:

بسیج کشور را از خطرناک ترین گردنه های تاریخی به سلامت عبور داده است+ فیلم

بسیج-کشور-را-از-خطرناک-ترین-گردنه-های-تاریخی-به-سلامت-عبور-داده-است+-فیلم
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اقدامات بسیج گفت: بسیج کشور را از خطرناک ترین گردنه‌های تاریخی به سلامت عبور داد.

سردار رحیم جهانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار موج‌رسا؛ با تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان، اظهار کرد: هر آنچه در حوزه‌ توانمندی و حوزه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران داریم مدیون مکتب بسیج هستیم.

وی با بیان اینکه مبتکر مکتب بسیج امام خمینی(ره) بود، ابراز کرد: ادامه دهند این مکتب مقام معظم رهبری هستند؛ که با خلاقیت‌ها و نظریه‌های نابشان در بحث استفاده از سرمایه اجتماعی در قواره و غالب بسیج توصیه‌ها یشان همیشه راهگشا بوده که در شرایط سخت با تفکر بسیجی و جهادی صحنه را مدیریت کرده اند.

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: این هفته، هفته بسیار مغتنمی است تا ما بتوانیم از بسیجیان و مکتب بسیج و توانمندی و ظرفیت‌های بسیج بگوییم و به‌ویژه برای جوانان تشریح کنیم که بسیجیان از کدام سختی‌ها، از کدام گردنه‌ها و از چه مرارت‌هایی این نظام و کشور را به‌سلامت عبور داده‌اند.

وی بیان کرد: امروز اگر ما مدعی هستیم که در 8 سال دفاع مقدس تمامیت نظام سلطه بر علیه نظام نو پای جمهوری اسلامی ایران به پا خواسته بود با تمام مقدورات نظامی، تسلیحاتی و اطلاعاتی‌اش از جمهوری اسلامی ایران شکست خورد و یک وجب از خاک ما را نتوانستند تصاحب بکنند این را مدیون فکر بسیجی هستیم.

سردار جهانبخش با اشاره به بهره گیری از توان بسیج در مأموریت‌های ناجا، عنوان کرد: امروز بسیاری از مأموریت‌های ناجا بر اساس دستورالعمل‌ها و هم بر اساس حس بسیجی و جهادی در قواره‌ها و مسیر بسیج در حال اتفاق افتادن است.

وی با بیان اینکه گشت رضویون بسیج به همکاران ما در سطح کلانتری ها در تأمین امنیت محلات، پیشگیری از سرقت، پیشگیری از جرائم اجتماعی کمک می کنند، ادامه داد: در سایر طرح‌هایی مانند طرح زمستانه اگر جایی بحرانی شد مانند وقوع سیل، زلزله‌ و حوادث غیرمترقبه‌ حتماً در برنامه داریم که از ظرفیت بسیج در امدادرسانی به حادثه‌دیدگان استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به بحران های ایجاد شده در سال های گذشته بیان کرد: در سال‌های قبل در سیل و برف و یخ‌بندان که در سطح جاده‌ها و روستاها اتفاق افتاد دوستان بسیج در امدادرسانی به آسیب‌دیدگان و حادثه‌دیدگان خیلی کمک‌حال ما بودند.

وی با بیان اینکه در آتش‌سوزی مراتع عزیزان بسیجی جلوتر از سایر واحدها و سازمان‌ها بوده‌اند، افزود: در سایر طرح‌های مردم‌داری و مردم‌یاری و تأمین امنیت هم دوستان بسیج همیشه کمک‌حال ما هستند.

سردار جهانبخش با بیان اینکه در طرح رضویون و امنیت محله محور این دوستان همیشه با ما هستند، ابراز کرد: در زمان برگزاری انتخابات و مشارکت مردم هم در بحث ارتقاء مشارکت عمومی هم در بحث تأمین امنیت شعب اخذ رأی همراه ما بوده‌اند.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 50 درصد از ظرفیت تأمین امنیت شعب اخذ رأی با عزیزان بسیجی بود، خاطرنشان کرد: این افتخاری است برای نظامی که بتواند در این سطح از سرمایه اجتماعی و توان مردمی در راستای اهداف عام‌المنفعه و کمک به شهروندان و نظام سیاسی حاکم بهره بگیرد.

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: امیدوارم که ماهم بتوانیم عنوان زیبای بسیج را در رفتار، گفتار و کردارمان به منصه ظهور برسانیم.//ک

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر