logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۵
[ شناسه خبر : ۲۴۱۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
پژوهشگر برگزیده جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج زنجان در گفت‌وگو با موج‌رسا:

بسیج، بیشترین حمایت را از طرح‌های علمی می‌کند

بسیج،-بیشترین-حمایت-را-از-طرح‌های-علمی-می‌کند
پژوهشگر برگزیده جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج زنجان در خصوص نقش حضور در بسیج در حصول این موفقیت گفت: بسیج در این زمینه، بیشترین حمایت زیادی را از طرح‌ها و ایده‌ها علمی داشته است.

مصطفی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در شرکت نونگاران صنعت، تحت حمایت بسیج علمی – پژوهشی و ناحیه بسیج دانشجویی زنجان فعالیت می‌کنم.

وی با بیان اینکه حدود 4 سال است که با همکاری بسیج در این زمینه فعالیت می‌کنیم، خاطرنشان کرد: محصولاتی که داریم بیشتر بر پایه هوش مصنوعی و پردازش تصویر است و 2 محصول نیز در قسمت تجهیزات پزشکی استفاده می‌شود.

یوسفی افزود: محصول هوش مصنوعی، سامانه بیدار بوده و بیشتر در حوزه امنیتی کاربرد دارد.

این پژوهشگر با اشاره به دیدار و رایزنی‌ها با نیروی انتظامی و پارک علم و فناوری استان و سایر مراکز ابراز کرد: روزنه‌هایی در این دیدارها حاصل شد که قصد داریم ادامه دهیم تا بتوانیم همکاری متقابل داشته باشیم.

پژوهشگر برگزیده جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج زنجان با بیان اینکه محصولات بخش پزشکی شامل رگ‌یاب نوزادان و حجم‌سنج مایعات است، گفت: با چند شرکت در سطح کشور که از جمله مشهد و تهران همکاری می‌کنیم.

وی در خصوص نقش حضور در بسیج در حصول این موفقیت اظهار داشت: بسیج در این زمینه، بیشترین حمایت را از طرح‌ها و ایده‌های ما داشته است.

یوسفی خاطرنشان کرد: حمایت‌های بسیج از تمام قسمت‌های پژوهشی هم برای شرکت و هم برای عوامل شرکت که بیشتر از قشر جوان هستند، واقعاً خیلی روحیه‌بخش بوده و نقش زیادی در به دست آمدن این موفقیت‌ها داشته است.

پژوهشگر برگزیده جشنواره جهادگران علم و فناوری بسیج زنجان با بیان اینکه اکثر اعضای این شرکت و پژوهشگران از قشر جوان جامعه هستند که تازه وارد بازار کار می‌شوند، تصریح کرد: حمایت‌های بسیج، کمک زیادی به ایجاد انگیزه و به نتیجه رسیدن مطالعات و تحقیقات ما کرده است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر