logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۴۱۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

ورود بسیج به حوزه شرکت‌های دانش بنیان/ اجرای سند ده ساله گام دوم انقلاب در زنجان

ورود-بسیج-به-حوزه-شرکت‌های-دانش-بنیان-اجرای-سند-ده-ساله-گام-دوم-انقلاب-در-زنجان
جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به تظیم سند ده ساله برنامه‌های بسیج در گام دوم انقلاب گفت: برش استانی این سند به سپاه استان زنجان ابلاغ شده است.

ابوالفضل طهماسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج از زمانی که متولد شده است در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج مستضعفین به قبل از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس برمی‌گردد، ابراز کرد: در 5 آذر 58 بسیج مستضعفین تشکیل شد و این مشخص می‌کند که فرمان امام برای تشکیل بسیج تنها برای زمان جنگ نبوده است چرا که در آن زمان خبری از جنگ نبوده.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با اشاره به فکر امام خمینی(ره) در تشکیل بسیج مستضعفین، عنوان کرد: امام خمینی(ره) فکری که برای بسیج داشتند حضور در تمامی عرصه‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه در ادامه راه مقام معظم رهبری برای بسیج، جهاد کبیر را مطرح کردند که در تمامی حوزه‌ها بسیج می‌تواند کمک کار باشد، تصریح کرد: ما چون درخشش بسیج را در دفاع مقدس دیده‌ایم بسیج را به عنوان یک چهره رزمی، دفاعی و امنیتی می‌بینیم.

طهماسبی با بیان اینکه بسیج در هر حوزه ای دارد شده حضور خوب و موثری داشته است، افزود: ما در سند راهبردی و اعتلای بسیج که به تایید مقام معظم رهبری هم رسیده است برای بسیج در تمامی حوزه ها برنامه‌ ده ساله پیش‌بینی شده است.

وی بیان کرد: در این سند برای آن هدفی که بسیج می‌خواهد طی کند برگزفته از منابع بالا دستی از جمله فرمایشات مقام معظم رهبری، برنامه‌های سپاه در حوزه دفاع از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای تمامی حوزه‌ها برنامه دارد.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان بیان کرد: یکی  از کار‌های بسیار خوب بسیج می‌تواند در حوزه تربیت و علمی باشد.

وی با بیان اینکه رهبری می‌فرمایند: ما باید قوی شویم، ادامه داد: ما زمانی می‌توانیم قوی شویم که در حوزه علمی خوب کار کنیم.

طهماسبی با بیان اینکه در بیانیه گام دوم انقلاب رهبری اولین موضوعی که مطرح کرده اند موضوع علم است، ابراز کرد: در حوزه علم بسیج کار های خوبی را انجام داده است.

وی با بیلان اینکه از جمله کار هایی که بسیج در حال پیگیری است ورود به حوزه شرکت‌های دانش بنیان است، تصریح کرد: بسیج در تجاری سازی  ورود پیدا کرده است و برای فعالیت‌های علمی کسر خدمت هم در نظر گرفته است.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه یکی از کار های بسج در حوزه تربیتی است که به سبک زندگی اسلامی برمی‌گردد، عنوان کرد: رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در خصوص سبک زندگی فرموده اند که نکات بیشتری در این حوزه نیاز است که گفته شود.

وی با بیان اینکه رهبری در بیانات مختلف و سخنرانی های مختلف به حوزه سبک زندگی اشاره کرده اند، ادامه داد: بسیج در حوزه‌های مختلف مانند حوزه خانواده، افزایش جمعیت، و سبک زندگی اسلامی و علوی برنامه‌های خوبی دارند.

طهماسبی با بیان اینکه آسیب‌های اجتماعی را رصد می‌کنیم، تصریح کرد: کمک کار دولت و نهاد‌های مختلف در این حوزه هستیم.

وی با بیان اینکه بسیج در حوزه پیشگیری و مبارزه با اعتیاد فعالیت دارد، عنوان کرد: ما معتقدیم که در حوزه آسیب‌های اجتماعی باید به طرف پیشگیری برویم تا بتوانیم در این حوزه عملکرد موفقی داشته باشیم.

جانشین سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دانشمندان علمی ما همان افراد دعای کمیل خوان هستند، افزود: دشمن در صدد این است تا بگوید افراد با تقوا در حوزه علم کاری نمی‌توانند بکنند در حالی که افتخار ایران و جهان و سازمان تشیع مجید شهریاری است که هم تقوا را داشت و در کنار آن بهترین کار‌های علمی را هم انجام داد.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر