logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۶
[ شناسه خبر : ۲۴۱۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
گفت‌وگوی موج رسا با پژوهشگر بسیجی؛

داشتن شبکه ارتباطی علمی در کل کشور، مهمترین مزیت بسیج است

داشتن-شبکه-ارتباطی-علمی-در-کل-کشور،-مهمترین-مزیت-بسیج-است
جوان پژوهشگر بسیجی و برگزیده علمی می‌گوید: مهمترین مزیت بسیج علمی و پژوهشی، شبکه ارتباطی است که در کل کشور وجود دارد و این موضوع بسترسازی برای رشد خیلی از شرکت‌ها شده است.

به گزارش موج رسا; هفته بسیج و همچنین مراسم تجلیل از برگزیدگان هفتمین جشنواره جهادگران علم و فناوری، بهانه‌ای شد تا به سراغ یکی از این برگزیدگان برویم که داشتن شبکه ارتباطی علمی در کل کشور را مهمترین مزیت بسیج عنوان می‌کند.

محسن حیدری پژوهشگر بسیجی در مورد رشته فعالیت علمی‌ خود گفت: فارغ‌التحصیل رشته مهندسی مکانیک هستم و هم‌اکنون مسئول بازرگانی شرکت در مرکز رشد مطالعات قراراندیش صائب فعالیت دارم.

این پژوهشگر بسیجی با بیان اینکه از سال 92 وارد این حوزه و ارتباط با سازمان بسیج شده‌ و این حوزه فعالیت داشتم بیان کرد: بسترهایی که داشتند، مورد استفاده و حمایت قرار گرفت و همکاری‌هایی را شروع کردیم.

وی در ادامه در خصوص مرکز صائب عنوان کرد: مرکز صائب، یک مرکز مطالعاتی - پژوهشی است که در حوزه‌های مختلف با توجه به مزیت‌ها و مشکلات موجود، مطالعات و طرح‌هایی را انجام می‌دهد.

حیدری بیان داشت: این مطالعات و طرح‌ها مبتنی بر یک نیازسنجی ارائه شده و سپس در بخش دیگری تجاری‌سازی شده و به محصول و خدماتی تبدیل می‌شوند که قابل ارائه به جامعه هدفی است که قبلا طراحی شده و داده‌هایی از آن‌ها گرفته شده بود.

وی همچنین در مورد فعالیت خود در بخش‌های مختلف بسیج تاکید کرد:از سن 10 سالگی به عضویت بسیج محلات درآمده‌ام و حدود 6 سال است که وارد بسیج علمی و پژوهشی شده‌ام.

پژوهشگر بسیجی در مورد حضور خود در بسیج و تاثیر آن بر کسب موفقیت و پیشرفت‌های علمی ابراز کرد: مهمترین مزیت بسیج علمی و پژوهشی، شبکه ارتباطی است که در کل کشور وجود دارد و بسترسازی برای رشد خیلی از شرکت‌ها شده است.

وی در پیان خاطر نشان کرد: برای مثال؛ از طریق بسیج می‌توانیم با شرکت‌های موجود در داخل استان زنجان و یا استان‌های دیگر، ارتباط بگیریم و از این طریق می‌توانیم فعالیت‌های مشترک داشته و محصولات مشترک تولید کنیم و همچنین زیست‌بوم و اکوسیستمی که بسیج می‌تواند برای فعالان دغدغه‌مند ایجاد کند، قطعاً مورد توجه بوده و حائز اهمیت است.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر