logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۴۱۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان:

بنیاد مسکن زنجان 1065 واحد مسکونی در دست اجرا و ساخت دارد

بنیاد-مسکن-زنجان-1065-واحد-مسکونی-در-دست-اجرا-و-ساخت-دارد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: این بنیاد در حال حاضر 1065 واحد مسکونی در دست اجرا و ساخت دارد.

به گزارش موج رسا; به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان، رضا خواجه‌ای با بیان اینکه بنیاد مسکن استان زنجان در حال حاضر 1065 واحد مسکونی  در دست اجرا و ساخت دارد، افزود: 663 واحد مسکونی نیز از سوی این نهاد در دست تهیه نقشه است.

خواجه‌ای تصریح کرد: پروژه‌های مسکونی ۳۶۸ واحدی گلشهر زنجان، ۹۶ واحدی فاز یک هیدج، 80 واحدی فاز ۲ هیدج، 80 واحدی فاز 3 هیدج، 16 واحدی صائین‌قلعه، ۲۰۰ واحدی آببر و ۱۲۶ واحدی خرمدره از جمله پروژه‌هایی است که در قالب طرح اقدام ملی مسکن از سوی این نهاد انقلابی در حال اجرا هستند.

وی به ساخت پروژه 850 واحدی طرح جهش تولید مسکن در شهر قیدار با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: این پروژه در زیربنایی بالغ بر 127 هزار و 800 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 530 میلیارد تومان در راستای حمایت از اقشار کم‌درآمد جامعه ساخته خواهد شد.

خواجه‌ای با اشاره به تجارب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان در ساخت‌وساز واحدهای مرغوب و متناسب با نیاز متقاضیان استان خاطرنشان کرد: استان زنجان در راستای تولید و تامین مسکن، گام‌های مطلوبی برداشته و عملکرد خوبی ارائه نموده که امیدواریم تداوم یابد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تاکید کرد: تلاش این مجموعه بر این است که پروژه‌ای از برنامه زمان‌بندی خود عقب نماند و واحدهای در حال احداث با بهترین کیفیت و در زمان مقرر، تحویل متقاضیان شود.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر