logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷
[ شناسه خبر : ۲۴۱۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان:

کیفیت در ساخت و ساز مسکن نباید فدای سرعت و کمیت شود

کیفیت-در-ساخت-و-ساز-مسکن-نباید-فدای-سرعت-و-کمیت-شود
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه کیفیت ساخت و ساز مسکن نباید فدای سرعت و کمیت شود،گفت: ساخت و ساز مسکن باید درست و با طراحی های مناسب و برنامه‌ریزی شده باشد.

به گزارش موج رسا; مهرداد سلطانی در جمع مدیران حوزه حمل و نقل، گفت: اقدامات خوبی در حوزه مسکن استان زنجان انجام گرفته و باید ساخت و ساز مسکن در این استان با قوت بیشتری انجام شود.  

وی با بیان اینکه کمیت تولید مسکن طی سالهای گذشته در استان زنجان مطلوب بوده است، بیان کرد: عقب ماندگی سالهای گذشته در حوزه مسکن در حال حاضر با حضور مدیر کل راه و شهرسازی استان جبران می شود و فعالیت های خوبی را در حوزه ساخت و ساز مسکن شاهد هستیم.  

معاون عمرانی استاندار زنجان به اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان از ظرفیت مهندسین و پیمانکاران توانمند، ماهر و متخصص در اجرای پروژه های مسکن استفاده می‌کند و این یک اقدام بسیار مبارکی است که از تمام ظرفیت‌ها برای ارتقای تولید مسکن استفاده می‌شود.  

سلطانی با بیان اینکه کیفیت ساخت و ساز مسکن نباید فدای سرعت و کمیت شود، ادامه داد: ساخت و ساز مسکن باید درست و با طراحی‌های مناسب و برنامه‌ریزی شده باشد.  

وی افزود: باید در شان مردم این استان واحدهای مسکونی با کیفیت ساخته شود و به مولفه فضاها  و کیفیت ساخت و ساز توجه شود.  

معاون عمرانی استاندار زنجان بیان داشت: کاستی‌هایی که در طراحی و ایجاد فضاهای شهری در حوزه مسکن طی سالهای گذشته بوده در پروژه‌های مسکن مورد توجه قرار گرفته و فراموش نشود و مسکنی با دوام و با کیفیت به مردم تحویل داده شود.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر