logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۴۱۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

خدمات‌رسانی بیش از 300 اکیپ مشترک در قالب طرح زمستانی در محورهای استان زنجان

خدمات‌رسانی-بیش-از-300-اکیپ-مشترک-در-قالب-طرح-زمستانی-در-محورهای-استان-زنجان
فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: بیش از 300 اکیپ از پلیس راه، راهداری و سازمان های امدادی در این طرح مشارکت دارند که بیش از یک هزار نفر از منابع انسانی نهاد‌های دخیل در این طرح به مردم خدمات رسانی می‌کنند.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: قطعا حضور عوامل مرتبط با ایمنی راه‌ها در حوزه ترافیکی که مشخصا پلیس راه، راهداری و سازمانهای امدادی تاثیرات مثبتی را از حیث تلفات جاده ای خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حضور پلیس از نظر بازدارندگی و کاهش رفتار‌های حادثه ساز که در سطح جاده‌ها بسیار تاثیرگذار است، ابراز کرد: آمارها نشان می‌دهد که هر جا پلیس حضور داشته تصادفات و تلفات جانی کاهش پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه در سال گذشته با اجرای طرح زمستانی تلفات جاده ای 38 درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: امیدوار هستیم با حضور فعال پلیس و عوامل دخیل در امنیت راه ها که یک زنجیره بسیار سازنده ای در سطح جاده‌ها ایجاد می‌کنند و برآیند این امر منجر به ایجاد امنیت ترافیکی در سطح جاده‌ها می‌شود که به میزان سال گذشته کاهش تلفات را شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه پلیس راه از رفتار های پر خطر در جاده‌ها پیشگیری می‌کند، عنوان کرد: پلیس با رفتار‌های حادثه ساز برخورد می‌کند.

سردار جهانبخش با بیان اینکه بخش خصوصی و امداد خودرو تحت نظارت پلیس به مردم امداد رسانی می‌کنند، افزود: پلیس در این راستا در وجهه جهادی و بسیجی با تمام توان آماده است توانمدی و روحیه کمک به مردم را در جاده ها دارند.

وی با اشاره به آمار طرح زمستانه پلیس، ابراز کرد: بیش از 300 اکیپ از پلیس راه، راهداری و سازمان های امدادی در این طرح شرکت دارند که بیش از یک هزار نفر از منابع انسانی نهادهای دخیل در این طرح به مردم خدمات رسانی می‌کنند.//ک 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر