logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۴۱۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد

آغاز طرح زمستانه پلیس راه استان زنجان با 68 تیم

آغاز-طرح-زمستانه-پلیس-راه-استان-زنجان-با-68-تیم
فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس گفت: طرح زمستانه پلیس با 68 تیم از پلیس راه و همکاری عوامل دخیل در این طرح آغاز شد.

به گزارش موج رسا; سردار رحیم جهانبخش در طرح زمستانه پلیس با گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: امروز ما هست و نیست مان را مدیون فداکاری خط شکنان و بسجیان می‌دادنیم مکتبی که امام خمینی‌(ره) در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه مهمترین دلیل استحکام و داوم توسعه توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون این مکتب متعالی است، ابراز کرد: مکتبی که کماکان ساری و جاری است؛  همان مکتبی که دیروز در چهره رزمندگان اسلام و امروز در سطحی بالاتر برای توسعه و تعمیق عمق امنیت فعالیت می کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان بیان کرد: امسال با این رزمایش و نمایش توانمدی بخشی از مقدروات استان را به نمایش می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه هدف از این رزمایش ارتقا ایمنی در محور های مواصلاتی است، عنوان کرد: هدف اصلی این طرح حراست از جان شهروندان و مسافرینی که به فراخور مبدا و مقصد از محور‌های مواصلاتی استان تردد می‌کنند.

سردار جهانبخش با اشاره به اینکه اقدامات سال گذشته پلیس در حوزه کاهش تلفات جاده ای، عنوان کرد: طرح زمستانی سال گذشته تلفات جاده ای را 38 درصد کاهش داده است.

وی با بیان اینکه این آمار، آمار مهمی است و این یعنی ده‌ها نفر کمتر در جاده های ما فوت شده اند، ادامه داد: این‌ها مرهون تلاش‌ها و ایثارگریهای و بسیجیگری عوامل دخیل در این طرح است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امروز طرح زمستانه پلیس آغاز می‌شود، افزود: 68 تیم از پلیس راه در این طرح دخیل هستند.

وی با بیان اینکه 11 پایگاه و 22 واحد گشتی و یک بالگرد از مجموعه هلال احمر در این طرح مشارکت دارند، خاطر نشان کرد: 39 پایگاه و 58 آمبولانس ویژه از اورژانس در این طرح مشارکت دارند.

سردار جهانبخش با بیان اینکه 39 دستگاه از امداد خودرو و بخش خصوصی در این حوزه فعال خواهند بود، عنوان کرد: 31 راهدارخانه با بکارگیری 500 نفر نیرو و 280 دستگاه از انواع ماشین آلات و 150 اکیپ در این طرح با پلیس مشارکت خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از ابتدای سال تا به امروز 18 درصد افزایش تلقات جاده‌ای داشتیم، تصریح کرد: امیدواریم در این طرح افزایش تلفات جاده ای را مهار کنیم.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم کمترین فشار را در اعمال قانون به اقشار جامعه داشته باشیم، افزود: تلاش شده با تذکر و مدیریت رفتار این ناهنجاریها کاهش داشته باشد.

سردار رحیم جهانبخش با بیان اینکه در جرائم رفتار حادثه ساز، 18 درصد کاهش اعمال قانون داریم افزود: بیشترین تلفات در راه های فرعی و راه های مواصلاتی استانی است که از کیفیت مناسبی بهره مند نیستند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر