logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۴۱۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس کل دادگستری استان زنجان:

تفکر و اندیشه بسیجی برگرفته از روح اسلام و روح خدمت به جامعه است

تفکر-و-اندیشه-بسیجی-برگرفته-از-روح-اسلام-و-روح-خدمت-به-جامعه-است
رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: تفکر و اندیشه بسیجی برگرفته از روح اسلام و روح خدمت به جامعه است که این تفکر باید در همه ابعاد جریان پیدا کند.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در مراسم آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور مسئولان استان زنجان، اظهار داشت: کنگره 3535 شهید استان زنجان به نحوه باشکوهی در زنجان برگزار شد که جای تقدیر از دست اندرکاران این کنگره دارد.

وی با اشاره به آغاز هفته بسیج، گفت: بسیجی بودن افتخار است و همانگونه که امام خمینی(ره) در آذر سال 1358 فرمان تشکیل ارتش بیست میلیونی را برای جمعیت 36 میلیونی صادر کردند، امروز آثار این فرمان در جای جای کشور و دنیا دیده می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: هر جا نظام، انقلاب و دولت احتیاج به حضور بسیج داشته است، این قشر به عنوان اولین گروه در میدان حضور داشته و در ناملایماتی همچون سیل، جنگ و زلزله آلام در کنار مردم بوده است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به حضور بسیج در  حوزه سلامت و بهداشت و مقابله با بیماری کرونا، گفت: این قشر در همه صحنه‌ها حتی در امور قضایی وارد عمل شده و احتیاجات حوزه قضا را برطرف کرده است.

حجت‌الاسلام نیارکی بیان داشت: اگر حضور بسیج در ختم غائله‌ها نبود، معلوم نبود چه اتفاقی می‌افتد اما به برکت حضور بسیج در صحنه دفاع از نظام اسلامی، ما از آن غائله سنگین به خوبی عبور کردیم.

وی کاهش جمعیت کیفری را به عنوان برنامه و مطالبه مقام معظم رهبری از دستگاه قضا عنوان کرد و گفت: بسیج با صدور هر فرمانی از سوی رهبر معظم انقلاب، قبل از همه اقشار موضوعات را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

وی با اشاره به آزاد سازی 33 زندانی با مبلغ دیه 700 میلیون تومانی، گفت: زندانیان واجد شرایط آزادی در جرائم غیرعمد امروز به آغوش خانواده خود باز می‌گردند.

این مسئول با بیان اینکه باید افتخار کنیم که بسیجی هستیم و باید بسیجی بمانیم، ادامه داد: عضویت در شاکله بسیج را مدال افتخار می‌دانیم اما مهمتر از عضویت در این سازمان داشتن تفکر بسیجی است.

رئیس کل دادگستری استان زنجان یادآور شد: تفکر و اندیشه بسیجی برگرفته از روح اسلام و روح خدمت به جامعه است که این تفکر باید در همه ابعاد در مسئولان، کارگزاران، قضات، حقوقدانان، نظامیان و اقشار مختلف جامعه جریان پیدا کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر