logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۱۷
[ شناسه خبر : ۲۴۱۳۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا خبرداد

اجرای پروژه آبرسانی در 89 روستای استان زنجان در قالب طرح غدیر

اجرای-پروژه-آبرسانی-در-89-روستای-استان-زنجان-در-قالب-طرح-غدیر
مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: عملیات اجرایی پروژه آبرسانی در 89 روستای استان زنجان در قالب طرح غدیر به زودی آغاز می‌شود.

جلال قورقانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: به مناسبت هفته بسیج 8 پروژه از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان افتتاح و یا به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از تجهیز 26 مدرسه منطقه قره‌پشتلو به تجهیزات ورزشی خبرداد و گفت: تفکیک سرویس بهداشتی دو مدرسه در ارمغانخانه و مشکین شهر از سوی قرارگاه پیشرفت و آبادانی انجام می‌شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تامین آب شرب روستای ارغوان دهستان قره پشتلو، محوطه سازی مدرسه شهید عباس تیموری روستای بهرام بیگ، احداث کانال و پل روبروی مسجد امام حسین(ع) روستای بهرام بیگ از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: تجهیز مدرسه ابتدایی شهید عباس تیموری و درمانگاه روستای بهرام بیگ به لوازم پزشکی و اداری توسط یکی از خیرین استان زنجان از برنامه‌های هفته بسیج است.

قورقانلو با اشاره به بهره‌برداری از آب روستای قارختلو، گفت: همزمان با هفته بسیج برنامه‌های فرهنگی، تعلیم و تربیت، درآمد، اشتغال و کلاس‌‎های آموزشی برگزار می‌شود.

وی یادآر شد: برگزاری کلاس‌های آموزشی برای ارتقای مهارت کشاورزان و دامدارن، برگزاری نشست‌های سبک زندگی اسلامی برای دانش‌آموزان و والدین دانش‌آموزان مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

این مسئول از شناسایی منابع آب موجود روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان زنجان در قالب طرح صنعت غدیر خبرداد و گفت: با شناسایی منابع آب شرب و کشاورزی برای 89 روستا پروژه‌بندی شده است که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می‌شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر