logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۲
[ شناسه خبر : ۲۴۱۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب مادران شهدای زنجان برگزار شد

مراسم-رونمایی-از-تقریظ-مقام-معظم-رهبری-بر-کتاب-مادران-شهدای-زنجان-برگزار-شد-
با حضور جمعی از مسئولان، مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب مادران شهدای زنجان برگزار شد.

به گزارش موج رسا; محمدربیع احمدخانی امروز در مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری به کتاب مادران شهدای زنجان، اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه ایثار و شهادت برنامه‌های مختلفی برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه ۷۲ عنوان برنامه در قالب کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان برگزار شده است، افزود: در هفته کتاب نیز  یکی رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «تنها گریه کن» با محوریت مادر شهید امروز انجام شد. 

این مسئول خاطرنشان کرد: در بیست و نهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی نیز که  با شعار" جای خالی را با کتاب خوب پر کنید" نامگذاری شده است، برنامه‌های مختلفی اجرا می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از غبارروبی مزار شهدا با حضور اصحاب فرهنگ و هنر خبرداد و گفت: برگزاری مراسم اختتامیه کتاب سال، تجلیل از ناشران نشر، تجلیل از کتابداران نمونه و مروجان کتاب و فعالان برای این هفته پیش‌بینی شده است،.

احمدخانی از برگزاری پویش استانی معرفی کتاب خبر داد و یادآور شد: معرفی کتاب‌های خوانده شده در دو دقیقه و توزیع و اهدای کتاب به مدارس، مساجد زندان‌ها و دستگاه‌هایی که دارای کتابخانه هستند برای این هفته پیش‌بینی شده است.

وی گفت: برگزاری جلسات معرفی کتاب، بازدید از کتابفروشی‌های استان، بازدید با کتابداران کتابخانه‌های زندان‌ها و مدارس، برپایی ایستگاه نقاشی با موضوع کتاب، جشنواره عکس با موضوع کتاب، رونمایی از کتاب‌های تازه منتشر شده، برگزاری مراسم شب های شعر، مسابقه کتابخوانی و برنامه عصر کتاب از دیگر برنامه‌های استان زنجان است.

گفتنی است؛ کتاب تنها گریه کن به قلم اکرم اسلامی تدوین و توسط انتشارات حماسه یاران در سال ۱۳۹۹ منتشر شده است.//ن  

 

 
 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر