logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۶
[ شناسه خبر : ۲۴۱۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

حل مشکل آب ۷۰ روستای استان زنجان با همکاری بسیج/۸۰۰ واحد صنعتی در استان زنجان پایش شده است

حل-مشکل-آب-۷۰-روستای-استان-زنجان-با-همکاری-بسیج-۸۰۰-واحد-صنعتی-در-استان-زنجان-پایش-شده-است
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با اقدامات انجام شده، مشکل آب ۷۰ روستای استان زنجان با همکاری بسیج حل می‌شود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در دیدار جمعی از بسیجیان استان زنجان با نماینده ولی‌فقیه در استان، اظهار داشت: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان در هفته بسیج به منظور تجدید میثاق با ولایت و اعلام آمادگی برای دفاع از نظام اسلامی برگزار شده است.

وی گفت: بسیج در طول ۴۲ سال گذشته درخشیده و کتاب و عملکرد بسیج به اندازه‌ای زیاد است که گفتن آن در یک جلسه نمی‌گنجد.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح  شهید قاسم سلیمانی در استان زنجان، افزود: بسیجیان در این طرح خوب درخشیده و به جامعه پزشکی استان کمک کرده و زیباترین صحنه‌ها رو مثل دوران دفاع رقم زده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: یک هزار و ۱۵۰ گروه جهادی پایگاه و جغرافیا محور در طرح شهید سلیمانی در استان زنجان فعالیت داشته و خدمات ارائه می‌کنند.

سردار کرمی با بیان اینکه در بحث آب و ساخت خانه محروم اقدامات مطلوبی انجام شده و  ۹۰ پروژه در هفته بسیج افتتاح می‌شود، گفت: در شورای سیاستگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان و با حمایت استاندار برنامه‌های ارزشمندی برگزار و بهترین تابلوهای تاریخ به نمایش گذاشته شد.

وی با اشاره به فعالیت قرارگاه پیشرفت و آبادنی و بسیج سازندگی، گفت: ۶۴ پروژه آب شرب در استان زنجان در حال اجرا است که بخشی افتتاح و بخشی نیز تا دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

این مسئول یادآورشد: با هماهنگی‌های انجام شده و حمایت نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مشکل آب ۷۰ روستا با اعتبار ۲ میلیارد تومان حل می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه با اقدامات انجام شده یک درمانگاه در زنجان و ۵ درمانگاه در شهرستان‌های استان احداث می‌شود، افزود: دو مجتمع علمی و آموزشی و یک بیمارستان در شش و نیم هکتار و ۱۲۶ تختخواب در زنجان احداث می‌شود که هماهنگی بین مسئولان را می‌طلبد.

سردار کرمی با اشاره به فعالیت جامعه پزشکی در طرح شهید سلیمانی، یادآورشد: در حال حاضر گروه‌های مختلف در مناطق محروم ارائه خدمت می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت بسیجیان در طرح شهید بهنام محمدی، بیان داشت: در فضای مجازی و حقیقی برنامه‌های مطلوبی در زمینه بصیرت افزایی به ویژه طرح ثامن اجرایی شده است.

این مسئول از پایش ۸۰۰ واحد صنعتی در استان زنجان خبرداد و گفت: در هفته بسیج ۱۴۰ عنوان با ۲ هزار و ۹۰۰ برنامه با شعار محوری بسیج پاره تن مردم اجرایی می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان زنجان در ادامه این جلسه با اشاره به سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج، افزود: بر اساس این سند بسیج باید محتوا ساز و حرکت ساز بوده و نهادهای انقلابی، نخبگان، عالمان دینی و حوزه‌های علمیه کمک کار بسیج باشند.

حجت‌الاسلام بیگدلی یادآورشد: بر اساس این سند باید برنامه‌های بسیج معنویت ساز و توام با فضیت‌های اخلاقی و مقابله با ضد ارزش‌ها بوده و این برنامه‌ها برای همه افراد جامعه برگزار شود.

وی با بیان اینکه ایجاد پیوند بین خانواده، مدرسه، مسجد،پایگاه بسیج، دانشگاه و جامعه از اهداف سند تحولی است، افزود: هر جا این نهادها با هم اتفاق نظر داشته‌اند، موفقیت‌ها چشمگیر و بی‌نظیر است که باید به این موضوع بیشتر توجه شود.

این مسئول یادآورشد: تربیت و تعلیم کادر انقلابی از بین جوانان مورد تاکید برای دهه سوم انقلاب است که نیازمند کادرسازی در این زمینه هستیم که باید بسیج پای کار باشد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر