logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۸
[ شناسه خبر : ۲۴۰۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری:

تسهیلات بالایی برای طر‌ح‌های زودبازده به منظور توسعه اشتغال در استان زنجان ارائه می‌شود

تسهیلات-بالایی-برای-طر‌ح‌های-زودبازده-به-منظور-توسعه-اشتغال-در-استان-زنجان-ارائه-می‌شود
معاون اجرایی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه در 3 بخش برای استان زنجان تامین اعتبار شده است، گفت: این 3 بخش شامل ایجاد زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی، تسهیلات کلان و همچنین تسهیلات برای اشتغال کوچک و زودبازده است.

به گزارش موج رسا; سیدصولت مرتضوی شامگاه پنج‌شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان که با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهوری برگزار شد، اظهار داشت: جلسات مختلفی در سطح استان و مرکز برای سفر دولت به استان زنجان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه تصمیمات بسیار شایسته‌ای برای توسعه همه‌جانبه استان زنجان اتخاذ شده است، خاطرنشان کرد: بخشی از این تصمیمات توسط وزرای حاضر در این جلسه و نمایندگان تام‌الاختیار اعزامی رئیس‌جمهوری به شهرستان‌ها پیگیری شد.

مرتضوی با بیان اینکه تصمیمات بر اساس مزیت‌های استان زنجان اتخاذ شده است، افزود: مزیت‌های استان زنجان در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری است که تصمیمات خوبی اتخاذ شد.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری ادامه داد: برای تامین زیرساخت‌ها در حوزه زیربنایی، صنعت، معدن، بهداشت و درمان، فرهنگی و آموزشی، ورزشی، رفاه اجتماعی، آب و کشاورزی و اشتغال نیز تصمیمات بسیار مبارکی اتخاذ شده که البته این تصمیمات در بازه زمانی 1400 تا 1402 به منصحه ظهور خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در 3 بخش برای استان زنجان تامین اعتبار شده است، گفت: این 3 بخش شامل ایجاد زیرساخت‌ها و پروژه‌های عمرانی، تسهیلات کلان و همچنین تسهیلات برای اشتغال کوچک و زودبازده است.

مرتضوی ابراز کرد: تسهیلات مناسب در حوزه مسکن ارائه می‌شود، پیش‌بینی 864 میلیارد تومان تسهیلات برای ازدواج جوانان و گازرسانی به 38 روستا از جمله این موارد است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهوری گفت: خوشبختانه نهادهای حمایتی از جمله کمیته امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد مستضعفان هم طرح‌های بسیار خوبی را در سطح استان به‌ویژه در پرداخت تسهیلات زودبازده در دست اجرا دارند که در مصوبات سفر نیز آمده است.

وی با اشاره به نشست با جوانان و نخبگان استان زنجان اظهار داشت: خوشبختانه از سرمایه‌های بزرگ این استان داشتن جوانان خلاق، مومن و انقلابی است که اگر از این ظرفیت استفاده مطلوب شود، پیش‌بینی می شود که استان زنجان در چند سال آینده در زمره استان‌های پیشرو در تحول قرار می‌گیرد.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر