logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۰
[ شناسه خبر : ۲۴۰۸۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

سفر آیت‌الله رئیسی به استان زنجان پربرکت بود/ درخشش بسیج در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی

سفر-آیت‌الله-رئیسی-به-استان-زنجان-پربرکت-بود-درخشش-بسیج-در-عرصه‌های-مختلف-نظام-اسلامی-
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: در سفر رئیس جمهور به استان زنجان مصوبات مطلوب و پر برکتی به تصویب رسید.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان، با اشاره به سالروز تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، اظهار داشت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در راستای مهندسی فرهنگی کشور ایجاد شد تا نظارت‌های لازم را در حوزه‌های فرهنگی، دینی، اجتماعی و اخلاقی را انجام دهد.

وی ادامه داد: مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از مهمترین وظایف شورای عالی انقلاب فرهنگی است که در این راستا گام‌های مهمی در کشور برداشته شده است.

خطیب جمعه زنجان هفته بسیج را فرصت مغتنمی برای پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: در دوران دفاع مقدس بسیج در کنار سایر اقشار جامعه از جمله نیروهای نظامی، ارتش، سپاه و جهادسازندگی خوش درخشید.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: پس از دوران دفاع مقدس نیز بسیج در صحنه حضور داشته و موفقیت‌های آن چشمگیر است.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به دیدار نخبگان با مقام معظم رهبری، گفت: جوانان نیروی بالقوه جامعه هستند که در صورت توجه به قابلیت و توانایی این قشر می‌توان نخبه پروری کرد.

وی بیان داشت: جوانان زنجانی امسال در کنکور سراسری درخشیده و رتبه‌های برتر کنکور را از آن خود کرده و افتخار آفرینی کردند.

خطیب جمعه زنجان یادآورشد: دشمنان نظام اسلامی تلاش می‌کنند تا با تبلیغات گسترده، ظرفیت‌های جوانان را خنثی کرده و موجب فرار مغزها از کشور شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با اشاره به سفر آیت‌الله رئیسی به استان زنجان، افزود: برخی از اعضای هئیت دولت در این سفر پربرکت همراهی کرده و نسبت به بررسی مشکلات استان اقدام و دستور حل مشکلات داده شد.

آیت‌الله خاتمی یادآورشد: در این سفر مشکلات استان احصا و اعتبارات مطلوبی برای اجرای پروژه‌ها تصویب شد.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر