logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۹
[ شناسه خبر : ۲۴۰۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس‌ مؤسسه مطالعات و پژوهش­‌های بازرگانی:

تخصیص بودجه‌ها بر اساس پایش‌های حوزه صنعت و معدن انجام می‌شود

تخصیص-بودجه‌ها-بر-اساس-پایش‌های-حوزه-صنعت-و-معدن-انجام-می‌شود
رئیس‌ مؤسسه مطالعات و پژوهش­های بازرگانی با اشاره به نحوه تخصیص بودجه‌ها از طریق سازمان برنامه و بودجه، گفت: تخصیص بودجه‌ها بر اساس پایش‌های انجام شده در حوزه صنعت و معدن انجام می‌شود.

به گزارش موج رسا; احمد تشکینی امروز در جلسه تبیین آمایش صنعتی و معدنی با اشاره به معنی آمایش، اظهار کرد: آمایش یعنی بهترین استفاده از امکانات موجود و شناسایی و قرار دادن آن چیز در جای خود است.

وی با بیان اینکه دو ماه قبل برای اجرای این پایش با سازمان برنامه و بودجه جلسه ای برگزار شد، ابراز کرد: تخصیص بودجه‌ها بر اساس این پایش ها به منظور شناسایی ظرفیتهای موجود در حوزه صنعت و معدن انجام می‌شود.

رئیس‌ مؤسسه مطالعات و پژوهش­های بازرگانی با بیان اینکه سازمان صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهادکشاورزی مسئول این پایش‌ها هستند، تصریح کرد: در این پایش سازمان صمت محور تمام کارها است و تمامی ادارات مرتبط به ما کمک می‌کنند.

وی با بیان اینکه با این پایش‌ها به یک سند خواهیم رسید که تاییدیه نمایندگان مجلس شورای اسلامی و تمامی عوامل دخیل در کار را دارد، عنوان کرد: به تعداد هر استان یک سند خواهیم داشت.

تشکینی با بیان اینکه با این پایش‌ها می‌توان میزان ظرفیت استان در حوزه‌های مختلف برای ایجاد اشتغال را شناسایی کرد، افزود: با این پایش‌ها می توان ظرفیت های استان و شهرستان در حوزه‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری را شناسایی و برای تحقق آن برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان اینکه سند هایی که آماده می شوند دو سر فصل دارند، ابراز کرد: پتانسیل ها و ظرفیت های استان ها در حوزه صنعت، معدن و تجارت آماده و به سازمان برنامه و بودجه اعلام می شود.

رئیس‌ مؤسسه مطالعات و پژوهش­های بازرگانی با بیان اینکه برای اجرای بهتر این طرح تمامی ذی نفعان صنعت، معدن و تجارت را در این کار دخیل کرده ایم، تصریح کرد: اگر برنامه و سند تدوین شد مشوق هایی برای اجرای این طرح در همه استان ها در نظر گرفته می شود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر