logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۱
[ شناسه خبر : ۲۴۰۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

احداث شش درمانگاه از سوی سپاه در استان زنجان/ 2900 برنامه به مناسبت هفته بسیج در زنجان برگزار می‌شود

احداث-شش-درمانگاه-از-سوی-سپاه-در-استان-زنجان-2900-برنامه-به-مناسبت-هفته-بسیج-در-زنجان-برگزار-می‌شود
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: اعتبار احداث شش درمانگاه در استان زنجان مصوب شده است که عملیات احداث آنها به زودی آغاز می‌شود.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج، اظهارداشت: انقلاب اسلامی از بزرگترین وقایع تاریخی تاریخ معاصر به رهبری امام خمینی(ره) است که به دلیل اهمیت این انقلاب، دشمنان با تمام قوا در عرصه‌های دفاعی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی و روانی با همه ابزار بلافاصله وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: با تدبیر امام خمینی(ره) سپاه تشکیل و برای تکمیل این نهاد مقدس با صدور فرمان تاریخی امام راحل نهاد مقدس بسیج در ۵ آذرماه تشکیل شد تا هم مردم را برای مدیریت کشور فعالیت کرده و هم همه معادلات ابرقدرت‌ها را برهم بزند.

این مسئول یادآورشد: فرمان تاریخی امام خمینی(ره) موجب شد بسیج روزبه روز قدرتمندتر به جامعه خدمات ارائه کرده و پایگاه‌های بسیج فتنه‌های دشمنان را خنثی کردند همچنانکه اقشار مختلف بسیج در صحنه دفاع مقدس در برابر ابرقدرت‌های جهان ایستاده و مقاومت کرده و صحنه‌های زیبای تاریخی را خلق کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: بسیج صحنه‌های تاریخی در دوران دفاع مقدس رقم زد و پس از این دوران نیز این نهاد در حوزه و دانشگاه و پس از آن در همه اقشار فعالیت خود را آغاز کرد که امروز هم این فعالیت‌ها می‌درخشد.

وی با تقدیر از فعالیت اصحاب رسانه استان زنجان در پوشش خبری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان، افزود: این کنگره به زیباترین شکل به جهان نمایش داده شد.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان زنجان، گفت: از طریق تیم‌های نظارتی کشفیات بسیاری از سوی بسیج در زمان اجرای این طرح در استان زنجان ثبت شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به فعالیت یک هزار و ۱۵۰ گروه جهادی و اجرای ۶۴ پروژه آبرسانی در استان زنجان، گفت:  بیش از ۹۲ میلیارد تومان برای آبرسانی به ۷۰ روستای استان زنجان مصوب شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه ۹۰ پروژه آب،خانه محروم و پروژه‌های مختلف در هفته بسیج افتتاح می‌شود، افزود: ۱۰۰ واحد خانه سازمانی نیز در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: بسیجیان امروز در آمادگی کامل دفاعی و امنیتی قرار داشته و برای مقابله با فتنه‌های دشمنان گردان‌ها و لشگرهای بسیج سازماندهی و آموزش دیده‌اند تا فتنه‌های دشمنان را در نطفه خفه ‌کنند.

این مسئول از اجرای طرح گشت رضویون بسیج در مناطق مختلف استان زنجان خبرداد و گفت: از طریق اجرای این طرح با هماهنگی نیروی انتظامی استان زنجان امنیت پایدار توسط مردم محقق شود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال روستایی توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی استان زنجان انجام می‌شود، ادامه داد: ۵۱۰ صندوق قرض‌الحسنه در استان راه‌اندازی شده است.

سردار کرمی از فعالیت یک هزار و ۶۵ کانال در قالب طرح ثامن با عضویت ده‌ها هزار نفر خبرداد و گفت: اعتبار احداث شش درمانگاه مصوب در استان زنجان مصوب شده است که عملیات احداث آنها به زودی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث یک بیمارستان نیز که بخشی از اعتبار آن مصوب شده است در ۶و نیم هکتار آغاز می‌شود، افزود: احداث دو مجمتع علمی نیز تصویب شده که بخشی از اعتبار محقق شده است.

این مسئول یادآور شد: بسیج بانوان سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان تنها تشکل بزرگ بانوان است که در زمینه‌های مختلف فعال بوده و برنامه‌های بصیرتی، دینی و طرح شهید بهنام محمدی را اجرایی می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اعزام تیم‌های بهداشتی به مناطق محروم و ارائه خدمات رایگان به مناسبت هفته بسیج خبرداد و گفت: فضاسازی محیطی، توزیع بسته‌های بهداشتی، نواختن زنگ مقاومت در ۴۴۰ مدرسه، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، برگزاری جشنواره جهادگران علم و فنآوری و تجلیل از مدافعان سلامت از جمله برنامه‌های این هفته محسوب می‌شود.

سردار کرمی ادامه داد: برگزاری نشست‌ها و کارگاه آسیب‌های اجتماعی، برگزاری رزمایش ثامن در کانال‌های بسیج، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و برگزاری همایش اقتدار بسیج از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در زنجان است.

وی از برگزاری 140 عنوان با 2 هزار و 900 برنامه به مناسبت هفته بسیج خبرداد و گفت: برنامه‌های هفته بسیج با شعار بسیج پاره تن مردم از 29 آبان ماه سال جاری برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر