logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۴۰۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

پیوستن ایران به پیمان شانگ‌های آغاز راه تازه‌ای برای رشد اقتصادی کشور است

پیوستن-ایران-به-پیمان-شانگ‌های-آغاز-راه-تازه‌ای-برای-رشد-اقتصادی-کشور-است
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیوستن ایران به پیمان شانگ‌های آغاز راه تازه‌ای برای رشد اقتصادی کشور است گفت: پیوستن به پیمان شانگ‌های در صورتی که با برنامه‌ریزی باشد می‌تواند در مذاکرات مورد استفاده قرار گرفته و مبادلات تجاری را رونق بخشید.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دولت سیزدهم از زمان حضورش نشان داد که مردمی بوده و حل مشکلات مردم از دغدغه‌های آن محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه دولت همواره در میان مردم برای حل مشکلات بوده است، افزود: سفرهای استانی رئیس جمهور این موضوع را ثابت کرده است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دولت با واردات واکسن کرونا ثابت کرد که حفظ جان مردم در اولویت بوده و این موضوع اهمیت بالایی دارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت سیزدهم اقدامات خود را برای بهبود شرایط اقتصادی، معیشت و اشتغال آغاز کرده است اما حل این مشکلات زمانبر بوده و باید به دولت فرصت مناسب را داد.

طاهری پیوستن به پیمان شانگ‌های را آغاز راه تازه‌ای برای رشد اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی مناسب از این فرصت برای رشد و رونق اقتصادی کشور استفاده کرد.

وی گفت: پیوستن به پیمان شانگ‌های در صورتی که با برنامه‌ریزی باشد می‌تواند در مذاکرات مورد استفاده قرار گرفته و مبادلات تجاری را رونق بخشید.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: استفاده از فرصت پیوستن به پیمان شانگ‌های موجب دور زدن و خنثی کردن تحریم ها شده و مشکلات اقتصادی کشور را برطرف می‌کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر