logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰
[ شناسه خبر : ۲۴۰۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

چند نرخی بودن قیمت کرایه سرویس مدارس پذیرفتنی نیست

چند-نرخی-بودن-قیمت-کرایه-سرویس-مدارس-پذیرفتنی-نیست
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید براینکه چند نرخی بودن قیمت کرایه سرویس مدارس پذیرفتنی نیست گفت: اولیای دانش‌آموزان از طریق اتحادیه سرویس مدارس را انتخاب کنند تا با مشکلات کمتری مواجه شوند.

حسن مظفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: انجمن اولیا و مربیان از طریق اتحادیه‌های مینی‌بوس رانی و تاکسیرانی قیمت سرویس مدارس را اخذ کرده و قرارداد از این طریق منعقد می‌شود.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش تنها پاسخگوی سرویس مدارسی است که از طریق اتحادیه مربوطه عقد قرداد شده است، افزود: در صورت بروز مشکل آموزش و پرورش می‌تواند پاسخگو باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: افرادی که از طریق انعقاد قرار داد با اتحادیه مربوطه سرویس مدارس می‌شوند از نظر سوء پیشینه بررسی می‌شوند تا با کمترین مشکلات در این زمینه مواجه شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه اگر سرویس مدارس از طریق راهکار قانونی جذب نشود امکان جوابگویی به مشکلات وجود ندارد، افزود:  پیشنهاد آموزش و پرورش استان عقد قرارداد با اتحادیه‌ها و انجمن‌های مورد تایید است تا در صورت بروز مشکل بتوان آن را حل کرد.

مظفری یادآور شد: گاهی اولیای دانش‌آموزان خود مبادرت به اخذ سرویس مدرسه برای فرزندانشان می‌کنند که ممکن است مشکلاتی نیز به وجود آید که در این صورت آموزش و پرورش پاسخگو نیست.

وی در خصوص چند نرخی بودن سرویس مدارس نیز گفت: اتحادیه قیمت یکسانی را ارائه می‌کند اما بخش‌های خصوصی و یا افراد در نظر گرفته شده برای سرویس مدارس نرخ‌های بالاتری را از اولیا دریافت می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر