logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۴۰۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سردار سلیمانی:

برنامه 10 ساله اعتلای بسیج، زمینه تحقق مردم سالاری دینی را فراهم می کند

برنامه-10-ساله-اعتلای-بسیج،-زمینه-تحقق-مردم-سالاری-دینی-را-فراهم-می-کند
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امیداوریم با اجرای برنامه ده ساله اعتلای بسیج که از سال ۱۴۰۱ آغاز می شود زمینه تحقق مردم سالاری دینی را فراهم کنیم .

به گزارش موج رسا; سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در ششمین جشنواره مالک اشتر بسیج که صبح امروز در مجتمع کوثر برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: در زمانی که رویکرد بخشی از دل سوزان نظام برای تشکیل سازمان های مردمی در موازات بسیج بود، متاسفانه شاهد کم توجهی و ظلم به بسیج و بسیجیان بودیم.

وی ادامه داد: اما بسیج و بسیجیان در سال های اخیر در مقابله با کرونا وارد میدان شدند و در شرایط به وجود آمده تلاش کردند تهدید را به فرصت تبدیل کنند و در طرح شهید سلیمانی به مقابله با شیوع بیماری کرونا پرداختند. در کنار آن نهضت کمک های مومنانه را راه انداختند و با جمع آوری کمک خیرین، این کمک ها را در کمال احترام به مردم نیازمند رساندند و این جهاد در واکسیناسیون عمومی ادامه پیدا کرد.
 
رییس سازمان بسیج مستضعفین تشکیل بیش از ۴۲ هزار گروه جهادی و حضور موثر در کمک به مردم در بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و ساخت خانه برای زلزله زدگان را از جمله خدمات بسیج و بسیجیان دانست و افزود: در عرصه فضای مجازی نیز بسیج ورود جدی پیدا کرده اند.
 
وی جهاد امید آفرینی و تمرکز بر سبک زندگی ایرانی اسلامی و ازدواج آسان را از دیگر حوزه های فعالیت بسیج دانست و افزود: مقابله با آسیب های اجتماعی و ایجاد اردوگاه های رسیدگی به معتادان و ساخت فیلم سینمایی و ساخت بازی های رایانه ای و تولید و انتشار صدها کتاب از جمله اقدامات و خدمات بسیج و بسیجیان در سالهای اخیر است.
 
سردار سلیمانی گفت: اعتلای شبکه فرهنگی بسیج در کانون توجه بسیجیان قرار گرفت و در این راستا شبکه صالحین ایجاد شد که شاهد یک جوشش و رشد در عرصه مد نظر مقام معظم رهبری خواهیم بود.
 
رییس سازمان بسیج تشکیل صندوق های محله محور و ایجاد اشتغال را از دیگر برنامه های انجام شده توسط بسیج اعلام کرد و افزود: همچنین در ۱۲۰ شهرستان مراکز رشد تاسیس شده است تا استعداد های برتر شناخته و شکوفا شود.
 
سردار سلیمانی تصریح کرد: امیداوریم با اجرای برنامه ده ساله اعتلای بسیج که از سال ۱۴۰۱ آغاز می شود زمینه تحقق مردم سالاری دینی را فراهم کنیم . ان شاءالله که بسیج و بسیجیان با همکاری با سایر اقشار جامعه در مسیر تحقق سند اعتلای بسیج قرار گیرند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر