logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۲۳۹۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان خبرداد

ادامه روند وضعیت زرد کرونایی در ۶ شهرستان زنجان

ادامه-روند-وضعیت-زرد-کرونایی-در-۶-شهرستان-زنجان-
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: در حال حاضر شش شهرستان در استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

محمدرضا صائینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: بر اساس آخرین رنگ بندی استان‌ها از نظر وضعیت کرونایی شش شهرستان در استان زنجان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

وی با بیان اینکه دو شهرستان سلطانیه و ایجرود در هفته گذشته در وضعیت زرد بودند افزود: در حال حاضر این دو شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

این مسئول بیان داشت: وضعیت رنگ بندی در شهرستان‌های زنجان، طارم، ماهنشان، خدابنده، خرم دره و ابهر زرد است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک موجب ورود دیرتر به پیک ششم کرونا می‌شود، افزود: ضروری است مردم نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام داشته و افرادی که هنوز واکسینه نشده‌اند، به مراکز تزریق واکسن در استان مراجعه کنند.

صائینی با بیان اینکه مراکز تجمیعی واکسن در استان زنجان آماده خدمات رسانی به مردم است، ادامه داد: در حال حاضر پایگاه تجمیعی واکسیناسیون شماره 7 واقع در سالن ورزشی جانبازان غیرفعال بوده و مراجعین می‌توانند به پایگاه تجمیعی شماره 6 واقع در سالن ورزشی هلال احمر  در هنرستان، خیابان فاتح مراجعه کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر